Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Colorz - 8 mei - Putte
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by djcresto
is gielen niet genaturaliseerd tot hollander?

maakt nie uit, van mij mogen ze hem hebben, ben der nie zo'n fan van

Old Post Feb-28-2004 11:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joker666
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004

Johan Gielen draait toch altijd lekkere setjes hoor!!!

Spijtig dat Colorz week na AiB is, weet nog niet of ik ga dan!
En in april MayDay Belgium, ook met Gielen, Marco V, Liebing, etc etc

Alle goede party's kort op elkaar!!! Damnnn!

Old Post Feb-28-2004 18:53 
Click Here to See the Profile for Joker666 Click here to Send Joker666 a Private Message Add Joker666 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Joker666
Alle goede party's kort op elkaar!!! Damnnn!

Stel je nie aan joh... Hoer plannen ze alle leuke feestjes op 1 dag... Vandaag, en de 27e weer... En ik presteer het ook om naar 2 te gaan op 1 avond

Old Post Feb-29-2004 07:41 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Buoyant
maakt nie uit, van mij mogen ze hem hebben, ben der nie zo'n fan van

Zo denken wij er dus ook over, en met mij vele Nederlanders! Willen jullie 'm echt niet terug?

Old Post Feb-29-2004 17:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joker666
Senior tranceaddict

COLORZ
the ASIAN-RED edition

Saturday MAY 8 2004
Feesthallen Putte - Belgium (near Mechelen)

NIELS VAN GOGH (GER, Pulvertum)
JOHAN GIELEN (NL, ID&t)
DJ COR FIJNEMAN > with exclusive live performance: Cor Fijneman feat. Anita Kelsey
DJ Ton T.B. (NL, Blackhole Recordings, Three Drives, Electronic Malfunction)
DJ Joop (NL, ID&t, Act of God)
DJ Jan (B, Illusion, Club Mystique)

Presale:

Normal ticket: 15 euro (excl. fee's)
All-In ticket: 28 euro (excl. fee's)

Het All-In ticket bevat:
- Toegang tot het Colorz event
- Busservice over gans Vlaanderen hosted by Partybus: JIJ bepaald zelf je opstapplaats! Onze busservice komt je daar met je vrienden ophalen én brengt je na de party weer terug!
Meer info omtrent deze service: www.partybus.be

De gewone tickets en de all-in tickets zijn momenteel al verkrijgbaar bij Fnac en online op www.easyticket.be De verkoop via de gebruikelijke, regionale voorverkooppunten en de presale in Nederland start op 22 maart 2004 (voor exacte lijst zie onze website).

Doors open: 21h00
Dresscode (niet verplicht, maar wél gewenst): ASIAN and/or RED

Dit is de eerste editie van Colorz. Verwacht je aan véél meer dan alleen de beste trance-muziek, de beste trance DJ's, een imposante lichtshow en een massive geluidssysteem! Voor het eerst in België brengen wij een 100% puur trance event van hoge kwaliteit. Een tiental acteurs staan klaar om u een pracht show te geven: japanse draken, live Kung-Fu acties met zwaarden, aziatische dansers, indoor fireworks, ... en dit alles in een magisch, aziatisch decor! Alles hebben we voorzien om het u als feestganger zo comfortabel mogelijk te maken: aziatische massage, hairstyling, thee-corner, kermis attractie, lockers, vlotte garderobe, mini-market, ... Met Colorz brengen we dé vernieuwing als het op service en kwaliteit aankomt! En dit alles aan een bewust laaggehouden inkomprijs! Niet te missen dus!

www.colorz.be

Old Post Mar-03-2004 06:52 
Click Here to See the Profile for Joker666 Click here to Send Joker666 a Private Message Add Joker666 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Joker666
COLORZ
the ASIAN-RED edition

Saturday MAY 8 2004
Feesthallen Putte - Belgium (near Mechelen)

NIELS VAN GOGH (GER, Pulvertum)
JOHAN GIELEN (NL, ID&t)
DJ COR FIJNEMAN > with exclusive live performance: Cor Fijneman feat. Anita Kelsey
DJ Ton T.B. (NL, Blackhole Recordings, Three Drives, Electronic Malfunction)
DJ Joop (NL, ID&t, Act of God)
DJ Jan (B, Illusion, Club Mystique)

Presale:

Normal ticket: 15 euro (excl. fee's)
All-In ticket: 28 euro (excl. fee's)

Het All-In ticket bevat:
- Toegang tot het Colorz event
- Busservice over gans Vlaanderen hosted by Partybus: JIJ bepaald zelf je opstapplaats! Onze busservice komt je daar met je vrienden ophalen én brengt je na de party weer terug!
Meer info omtrent deze service: www.partybus.be

De gewone tickets en de all-in tickets zijn momenteel al verkrijgbaar bij Fnac en online op www.easyticket.be De verkoop via de gebruikelijke, regionale voorverkooppunten en de presale in Nederland start op 22 maart 2004 (voor exacte lijst zie onze website).

Doors open: 21h00
Dresscode (niet verplicht, maar wél gewenst): ASIAN and/or RED

Dit is de eerste editie van Colorz. Verwacht je aan véél meer dan alleen de beste trance-muziek, de beste trance DJ's, een imposante lichtshow en een massive geluidssysteem! Voor het eerst in België brengen wij een 100% puur trance event van hoge kwaliteit. Een tiental acteurs staan klaar om u een pracht show te geven: japanse draken, live Kung-Fu acties met zwaarden, aziatische dansers, indoor fireworks, ... en dit alles in een magisch, aziatisch decor! Alles hebben we voorzien om het u als feestganger zo comfortabel mogelijk te maken: aziatische massage, hairstyling, thee-corner, kermis attractie, lockers, vlotte garderobe, mini-market, ... Met Colorz brengen we dé vernieuwing als het op service en kwaliteit aankomt! En dit alles aan een bewust laaggehouden inkomprijs! Niet te missen dus!

www.colorz.be

al die toestanden zijn voor mij nie nodig, goei muziek, goe geluid en een laserke zijn al wat ik nodig heb.
live-acts, optredens, shows breken volgens mij de sfeer, het publiek (en zeker het belgisch) begint dan gewoon te kijken en op die momenten staat iedereen stil.
Maar gezien de line-up wil ik zeker gaan.

Old Post Mar-03-2004 07:17  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joker666
Senior tranceaddict

idd daar is wel iets van aan!

Ik twijfelde eerst of ik zou gaan, maar ik vind het echt een tof initiatief met een interessante pure trance line up, democratische prijs etc, dus ik zal present zijn!!!

Old Post Mar-03-2004 07:36 
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

T valt wel op waar ze hun inspiratie vandaan halen

Geen idee of ik er zal zijn.. ik heb er zeker zin in, maar aangezien het heel erg kort na AIB is, zou het wel eens goed kunnen dat ik er niet kan zijn. Dat zal dan voornamelijk aan vrienden liggen, maar goed.

(Tenzij we niet naar aib zouden gaan natuurlijk, aangezien de colorz lineup eigenlijk wel interessanter is)

Old Post Mar-03-2004 08:51 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Line-up ziet er interessant uit, en die hele reutemeteut errond klinkt ook wel boeiend. Massageke rond 4u snachts, en dan weer volop ertegenaan.

Maar cresto heeft wel een goei punt...

Old Post Mar-03-2004 13:43  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Gans die tralala moet ni, nadeel is natuurljik dat er weer veel volk "om-te-kijken-kom"
Het nekeer afzien wa da wel allemaal ni is, allé kendet

Maja, zoalng dat die 2 maar ni inelkaar overlopen want anders is er geen sfeer :/

Kzie het wel zitten natuurlijk. Maar valt te zien wat er nog allemaal gedaan wordt in de komende maanden.

Dien boot met Armin <3

Old Post Mar-03-2004 13:52  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Nee bedankt... hiervoor reis ik nie af...

Old Post Mar-03-2004 18:43 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by eieregooie
Nee bedankt... hiervoor reis ik nie af...

Ok, wie belt de organisatie om de party af te lassen?

Old Post Mar-03-2004 18:53  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Colorz - 8 mei - Putte
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOrange Theme - Whose Mix? [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAshtrax - "Helsinki" (Sander Kleinenberg Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:39.

Forum Rules: