|
| quote: | Originally posted by Joker666
COLORZ
the ASIAN-RED edition
Saturday MAY 8 2004
Feesthallen Putte - Belgium (near Mechelen)
NIELS VAN GOGH (GER, Pulvertum)
JOHAN GIELEN (NL, ID&t)
DJ COR FIJNEMAN > with exclusive live performance: Cor Fijneman feat. Anita Kelsey
DJ Ton T.B. (NL, Blackhole Recordings, Three Drives, Electronic Malfunction)
DJ Joop (NL, ID&t, Act of God)
DJ Jan (B, Illusion, Club Mystique)
Presale:
Normal ticket: 15 euro (excl. fee's)
All-In ticket: 28 euro (excl. fee's)
Het All-In ticket bevat:
- Toegang tot het Colorz event
- Busservice over gans Vlaanderen hosted by Partybus: JIJ bepaald zelf je opstapplaats! Onze busservice komt je daar met je vrienden ophalen én brengt je na de party weer terug!
Meer info omtrent deze service: www.partybus.be
De gewone tickets en de all-in tickets zijn momenteel al verkrijgbaar bij Fnac en online op www.easyticket.be De verkoop via de gebruikelijke, regionale voorverkooppunten en de presale in Nederland start op 22 maart 2004 (voor exacte lijst zie onze website).
Doors open: 21h00
Dresscode (niet verplicht, maar wél gewenst): ASIAN and/or RED
Dit is de eerste editie van Colorz. Verwacht je aan véél meer dan alleen de beste trance-muziek, de beste trance DJ's, een imposante lichtshow en een massive geluidssysteem! Voor het eerst in België brengen wij een 100% puur trance event van hoge kwaliteit. Een tiental acteurs staan klaar om u een pracht show te geven: japanse draken, live Kung-Fu acties met zwaarden, aziatische dansers, indoor fireworks, ... en dit alles in een magisch, aziatisch decor! Alles hebben we voorzien om het u als feestganger zo comfortabel mogelijk te maken: aziatische massage, hairstyling, thee-corner, kermis attractie, lockers, vlotte garderobe, mini-market, ... Met Colorz brengen we dé vernieuwing als het op service en kwaliteit aankomt! En dit alles aan een bewust laaggehouden inkomprijs! Niet te missen dus!
www.colorz.be |
al die toestanden zijn voor mij nie nodig, goei muziek, goe geluid en een laserke zijn al wat ik nodig heb.
live-acts, optredens, shows breken volgens mij de sfeer, het publiek (en zeker het belgisch) begint dan gewoon te kijken en op die momenten staat iedereen stil.
Maar gezien de line-up wil ik zeker gaan.