Wat me hier de laatste tijd opvalt en waar ik me aan begin te ergeren is dat veel mensen alleen maar reageren op threads waar er lol wordt getrapt of met DV dan belevenissen worden uitgewisselt. Ik heb de laatste weeken een paar threads geopend over nummers die je kan downen en daar wordt dan bijna niet op gereageerd. Dat vinnik nogal jammer. Ik geloof dat 5% van de TA's hier zijn mening heeft gegeven, maarja...
Originally posted by TranceFool Hehe, een tweede mening
Wat me hier de laatste tijd opvalt en waar ik me aan begin te ergeren is dat veel mensen alleen maar reageren op threads waar er lol wordt getrapt of met DV dan belevenissen worden uitgewisselt. Ik heb de laatste weeken een paar threads geopend over nummers die je kan downen en daar wordt dan bijna niet op gereageerd. Dat vinnik nogal jammer. Ik geloof dat 5% van de TA's hier zijn mening heeft gegeven, maarja...
Kijk dit bedoel ik, ik kan in deze thread gewoon iedereen verrot schelden, want niemand leest het volgens mij
Registered: May 2001
Ik vind deze niet super, zit niet echt veel in. Geef mij maar Furax of Black Money uit m'n locker. En ja, degene die jij bedoeld hebben deze thread al niet gelezen en kunnen dus ook geen commentaar geven, sad but true.
Aug-10-2001 11:27
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
ja, ik vond hem dus ook niet super, maar ik heb nu mijn twijfels, want ik zit nu de nieuwe CD van onze Ferry te luisteren en ik zit nu bij de 17 minuten.............en volgens mij is dat dezelfde als die jij bedoelt, en die op de CD vind ik wel tof, maar de rip die ik heb vind ik niet tof
^^^^^^^^^^bovenstaande reply kan alweer genegeerd worden, het was nummertje 5 waar ik het over had ipv nummertje 4, maar de CD van Ferry is voorlopig wel lekker, die rank1 klinkt zeker goed op die CD
Registered: May 2001
Ben niet zo'n progressive fan.
Aug-10-2001 15:12
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by Blik ^^^^^^^^^^bovenstaande reply kan alweer genegeerd worden, het was nummertje 5 waar ik het over had ipv nummertje 4, maar de CD van Ferry is voorlopig wel lekker, die rank1 klinkt zeker goed op die CD
Ligt die CD van Ferry ook al in de winkel?? Ik heb namelijk een gaar modumpje en ik heb nog wat platenbonnen liggen. Komen echt veel goeie CD's: Die van Ferry en Armin dan, Tiesto Album, Album Rank 1, jummie jummie.
Ja, en tuurlijk smaken verschillen. Ik vind het leuk als mensen het ook een vette plaat vinden. Als dat niet zo is wil ik dat ook graag horen. Het verbaast me alleen dat er de laatste tijd door veel mensen alleen maar in de minder serieuze threads gepost wordt, vandaar
ja, ferry ligt volgens mij al in de winkels, en ik baal als een stekker, mijn zus heeft godverdomme die CD eraf gepleurd, kan ik hem weer opnieuw gaan downen. Maar de vorige keer duurde het maar 10 minuten, nu staat er 6 uur en 30 minuten................
Maandag komt ie toch?? de DV CD, ik geloof 13 augustus dus nog 2 daagjes geduld hebben
Aug-10-2001 20:54
babbel
Supreme F1addict
Registered: Sep 2000
de DV cd was maandag(6-8-2001) of dinsdag al uit, de nieuwe van armin die komt deze maandag (13-8-2001) uit
Aug-10-2001 21:47
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Maaruh, ff back to topic: Hebben nog meer mensen dit nummer gehoord of gedownload. Ik wil jullie mening horen. Er hebben pas drie mensen gereageerd, vandaar!
nou, ik heb hem nog een paar keer geluisterd omdat jij hem zo superfantastisch vind, en ik heb mijn mening bijgesteld, ik vind hem nu wel goed om eerlijk te zijn, hij is voor mij gegroeid