Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Efterfest båtresa den 5 Mars, ja gissa vart!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
"Nej grabbar, ni är för fulla, ni får ta ett varv runt kvarteret" sa de jävla idioterna till oss tre gånger. Vi var trötta som få, men fan inte fulla, OCH fortfarande på festarhumör. Så jävla dålig stil.

Ok, hojta till nästa gång du ska ditt så ska jag se till att det inte upprepas.

Old Post Feb-24-2004 13:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ska jag svara på trådens rubrik så gissar jag på Weekender...

Old Post Feb-24-2004 13:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ska jag svara på trådens rubrik så gissar jag på Weekender...

Hehehe.... vi har våran egen mysiga lilla efterfest i en källare i gamla Stan...

Old Post Feb-24-2004 14:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Xplorer76
Hehehe.... vi har våran egen mysiga lilla efterfest i en källare i gamla Stan...
Jag får ta mig till State och upptäcka Dianas källare på nytt.

Ett gott råd kan vara att ha en "State tråd" och kanske inte flera som nu... ser nästan lite desperat ut... men de e ju bara vad jag tycker
Önskar er framgång med klubben.

Old Post Feb-24-2004 15:04  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag får ta mig till State och upptäcka Dianas källare på nytt.

Ett gott råd kan vara att ha en "State tråd" och kanske inte flera som nu... ser nästan lite desperat ut... men de e ju bara vad jag tycker
Önskar er framgång med klubben.

Håller med är lite mycket State nu här... förlåt.
Ska lyda ditt råd.

Old Post Feb-24-2004 15:07  Sweden
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Uppdate:

Vi byter tillbaka till Technostate, och kommer skapa samma stämmning som vi hade på Torsdagar.

Hux Flux kommer köra live också.

Old Post Feb-25-2004 11:29  Sweden
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Välkommna hem... välkommna till Technostate ikväll....

Old Post Mar-05-2004 09:49  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Efterfest båtresa den 5 Mars, ja gissa vart!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackScumfrog WMC 2009 "All these times in my life" [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNeja - "Back 4 The Morning" (Koo Teeto Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:50.

Forum Rules: