Registered: Dec 2001
synd å höra att du slutar men allt har sin tid och sin plats, du har gjort ett bra jobb iaf...skulle lätt kunna klassa dig som en av de rättvisaste moderatorerna på hela forumet
kul å se att reveal tar över iaf, förhoppningsvis får du lika lite å göra som kenny har haft eftersom de flesta här e relativt snälla å sköter sig bra
batteries not included.
- dave
Feb-23-2004 17:15
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by mindshooter
Sand leaper: Jag surfar inte här lika mycket längre som jag borde, är inte så aktiv. Tyckte att det passar bättre med en aktiv mod
Det forklarer at det tok så helsikes lang tid før partykalenderen ble sticky
Spøk til side: Flink mod har du vært, Kenny. Respect!
Eftersom det inte har varit speciellt mkt att moderera under åren så tycker jag att Du (mind) har skött jobbet galant
Och när det väl har varit nåt så har det hela skötts snyggt.
reveal får ju äran att ta över skeppet med flaggan i topp!
Feb-23-2004 18:02
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag surfar inte här lika mycket längre som jag borde, är inte så aktiv. Tyckte att det passar bättre med en aktiv mod
tycker jag med.
du har alltid varit bra kenny, de vet du, men det märks när du inte e här.
lycka till, till reveal får man väl säga då.. håller me Virus fullt ut & sen tycker jag som Vizay att vi e snälla här me de e bra!
Feb-23-2004 18:57
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Har fullt förtroende får Riviiil Måste också säga att det är starkt av Kenny att lämna ifrån sig posten bara sådär, hux flux, även om han inte är så värst aktiv. Det är ju trots allt lite status att vara mod på ett TA-forum.
Originally posted by SWE_TRANCE
Eftersom det inte har varit speciellt mkt att moderera under åren så tycker jag att Du (mind) har skött jobbet galant
Och när det väl har varit nåt så har det hela skötts snyggt.
reveal får ju äran att ta över skeppet med flaggan i topp!
håller helt med!
tack för vad du har gjort kenny förstår att du kan inte vara här så mycket längre pga din uppkopplingsproblemer.
tråkigt att du slutar men jag tycker nog att du gjorde rätt eftersom det trots allt har märkts att du har varit inaktiv på sistone.
hoppas man får se dig posta här i fortsättningen oxå
Feb-23-2004 21:55
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Vi ses på andra sidan är praktiskt taget ny här, men lugnt och skönt har det varit på sweta...
synd att man verkat missa swetas storhetstid bara. man blr ju nästan deppig med alla: "det var bättre för" klyschor
Feb-24-2004 00:13
Xplorer76
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Life goes on...... and on..... and on...
Skriver väl inte så mycket själv, mest promotar lite fester och så.
Så jag har inte märkt att stämingen har sjunkit.
Tycker fortfarande att det är ett ganska skönt gäng här.
tack för allt Mind...
Feb-24-2004 08:13
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Inte jordens undergång men nästan nä...
Men mind har oftast ett gott omdömme och gjort det mogna valet att avsäga sig posten som moderator och han lämnar vidare till en bra person som också han är en veteran om man så säger.