Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Så var det dags att säga upp sig som mod
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

synd å höra att du slutar men allt har sin tid och sin plats, du har gjort ett bra jobb iaf...skulle lätt kunna klassa dig som en av de rättvisaste moderatorerna på hela forumet

kul å se att reveal tar över iaf, förhoppningsvis får du lika lite å göra som kenny har haft eftersom de flesta här e relativt snälla å sköter sig bra

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-23-2004 17:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Sand leaper: Jag surfar inte här lika mycket längre som jag borde, är inte så aktiv. Tyckte att det passar bättre med en aktiv mod

Det forklarer at det tok så helsikes lang tid før partykalenderen ble sticky

Spøk til side: Flink mod har du vært, Kenny. Respect!

Old Post Feb-23-2004 17:56  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Eftersom det inte har varit speciellt mkt att moderera under åren så tycker jag att Du (mind) har skött jobbet galant
Och när det väl har varit nåt så har det hela skötts snyggt.

reveal får ju äran att ta över skeppet med flaggan i topp!

Old Post Feb-23-2004 18:02  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by mindshooter
Jag surfar inte här lika mycket längre som jag borde, är inte så aktiv. Tyckte att det passar bättre med en aktiv mod

tycker jag med.

du har alltid varit bra kenny, de vet du, men det märks när du inte e här.

lycka till, till reveal får man väl säga då.. håller me Virus fullt ut & sen tycker jag som Vizay att vi e snälla här me de e bra!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-23-2004 18:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Har fullt förtroende får Riviiil Måste också säga att det är starkt av Kenny att lämna ifrån sig posten bara sådär, hux flux, även om han inte är så värst aktiv. Det är ju trots allt lite status att vara mod på ett TA-forum.

www.laszlo.se

Old Post Feb-23-2004 19:01 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Eftersom det inte har varit speciellt mkt att moderera under åren så tycker jag att Du (mind) har skött jobbet galant
Och när det väl har varit nåt så har det hela skötts snyggt.

reveal får ju äran att ta över skeppet med flaggan i topp!

håller helt med!

tack för vad du har gjort kenny förstår att du kan inte vara här så mycket längre pga din uppkopplingsproblemer.

Old Post Feb-23-2004 19:06  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

tråkigt att du slutar men jag tycker nog att du gjorde rätt eftersom det trots allt har märkts att du har varit inaktiv på sistone.

hoppas man får se dig posta här i fortsättningen oxå

Old Post Feb-23-2004 21:55  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Vi ses på andra sidan är praktiskt taget ny här, men lugnt och skönt har det varit på sweta...
synd att man verkat missa swetas storhetstid bara. man blr ju nästan deppig med alla: "det var bättre för" klyschor

Old Post Feb-24-2004 00:13  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Life goes on...... and on..... and on...

Skriver väl inte så mycket själv, mest promotar lite fester och så.
Så jag har inte märkt att stämingen har sjunkit.
Tycker fortfarande att det är ett ganska skönt gäng här.

tack för allt Mind...

Old Post Feb-24-2004 08:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Inte jordens undergång men nästan nä...
Men mind har oftast ett gott omdömme och gjort det mogna valet att avsäga sig posten som moderator och han lämnar vidare till en bra person som också han är en veteran om man så säger.

Old Post Feb-24-2004 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Love Poundin' Sensation

Tack allesammans Det värmer mycket allt ni säger!

Hoppas på ett skönt partyår och på att träffa er alla på årets fester

Old Post Feb-26-2004 04:27 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

du har gjort ett jävligt bra jobb här mind...kommer lite sent här men ändå
Jag tror reveal kommer bli en mycket bra moderator också

Old Post Feb-26-2004 09:10  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Så var det dags att säga upp sig som mod
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThrillseekers Play - Alone Again Mix? [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNo N@me - "Technopow" (Megamind Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:31.

Forum Rules: