|
| quote: | Originally posted by Vizay
www.recordcase.de
skitsmidig affär, tar aldrig mer än 10€ i frakt oavsett paketets storlek, sidan e visserligen på tyska men det e bara å maila dom å fråga om de e nått som verkar konstigt...dom har sjukt bra priser där iaf 
sen angående skivspelarna, onödigt å köpa ett par MK5, enda som skiljer e lite lampor vid pitchen typ...och de e inte värt en tusing extra 
sen nålar, tjae...vill du slänga ut mycke på dom så köp Ortofon nightclub (concordeq style), vill du slänga ut inte fullt så mycke så köp Ortofon concorde Pro (sån har jag, tillräckligt bra ljud för hemmmet) 
föreslår att du kollar på pickuper på recordcase också, köpte min där...tog 3 dar å få 
va har du för lurar då?
Om du inte har fixat några än så måste jag passa på att tipsa om sennheiser HD25, brutal lur...helt oöverträffad enligt mig 
Går å köpa för ca. 1600 från tyskland (recordcase har rea på dom fortfarande tror jag) 
kul å se dig här iaf, trevligt med nya namn och ännu trevligare med nya dj's 
PMa om de e nått du undrar om själva mixandet sen så hjälper jag gärna till |
www.recordcase.de verkar ju riktigt bra affär. DJM600 för ca 7900. Och MK2 för ca 4300 Frågan är bara hur det är med manualer och sånt, om det är tyskt 
|