Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt ::. Nästa Steg
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
beaversweede
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

en st t-shirt är då säkert att jag ska ha ,,men börjar det krisa sig så kanske man skulle ta en långärmad också. Men det får man se senare om....

Old Post Feb-24-2004 19:09  Sweden
Click Here to See the Profile for beaversweede Click here to Send beaversweede a Private Message Add beaversweede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
men azzå vi är 38 st som har röstat å det betyder att vi måste beställa 3 st tröjor var..

de kommer nog inte alla att göra.. så jag undrar om majoriteten här tycker det är OK om man frågar sina trance lyssnande polare som INTE är reggade här om dom vill köpa en T-shirt??? så att vi kommer upp i 100 st så i huvudtaget kan köpa en tröja...

Är det bestämt vilken modell (tajt, lös, tjej model) som de kommer bli???

// GyLLe

Vet inte exakt hur t-shirtsen ser ut men dom finns i alla tänkbara storlekar vad jag vet. Gränsen 100 tröjor är alltså summan av antalet kortärmade och långärmade vi helst ska komma över.

Old Post Feb-24-2004 20:40  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

För det första, precis som flera redan skrivit tycker jag det är *avgörande* vilken modell (tajt, ärmlängd, osv) som det handlar om. Jag personligen vill iaf veta innan jag beställer. Det har frågats ett antal gånger i olika trådar, men jag har inte sett något svar... eller?

För det andra, jag tror att 100 tröjor är orealistiskt. Om detta är ett krav med nuvarande tryckeri bör vi se oss om efter ett annat som kan godta mindre volymer. Hellre betala ett par tior extra per tröja än att det inte blir av alls! Och att begära att alla måste köpa minst 3 tröjor funkar inte.

Fook 'em...

Old Post Feb-25-2004 07:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

men altså 100 kanske funkar ändå för om vi bara kan köpa majoriteten så kan steve köpa resten. sen kan han sälja dem till alla nya swetas eller dem som har tappat bort sina/ tagit sönder. om vi skulle kunna klämma iväg med att köpa cirka 75 typ då kanske steve kan ha ett lager hemma på 25.

eller?

Old Post Feb-25-2004 10:42  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

tror du stiv är gjord av pengar? men azzå tror du ärligt att nån här är villig att lägga ut 4000 spänn bara för att vi ska få dom lite billigare???

inte jag iaf

Old Post Feb-25-2004 12:48  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
tror du stiv är gjord av pengar? men azzå tror du ärligt att nån här är villig att lägga ut 4000 spänn bara för att vi ska få dom lite billigare???

inte jag iaf
4000 oj blev det så mycket. aja men det e ju klart steve e gjort utav guld i alla fall. som jag brukar säga så är han en riktig guldgruva

men om vi börjar med att kolla hur många som kan beställa hur många t-shirts så vet vi ju hur många somblir över. sen är det väl upp till steve att välja om han vill lägga ut eller inte. funkar inte det blir man väl illa tvungen att ta ett annat erbjudande.

Old Post Feb-25-2004 13:14  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

Kan tanka mig att kopa en t-shirt. Men jag har dock inte rostat sa ni 38 som har rostat behover bara kopa 99.

Old Post Feb-25-2004 13:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Det KAN vara en idé att köpa i alla fall några stycken extra. Annars blir det tråkigt för nån som vill beställa en tröja i framtiden, då får den fixa ihop 100 stycken som vill ha först

Old Post Feb-25-2004 14:29 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BrainmaN
tranceaddict

Registered: Jan 2004

Om det skulle bli så att ni inte får ihop 100 beställda tröjor så kanske jag kan hjälpa till min kusin äger en tryck firma skulle nog kunna få mycket hjälp från han annars har jag en kompis som jobbar på ett annat tryckeri som oxå skulle kunna hjälpa och få ner både pris och tröj antal... men då får någon ta och messa mig på msn så kan vi prata vidare om det

är det du Steve som håller i trådarna eller?

//BrainmaN

Old Post Feb-25-2004 21:48  Sweden
Click Here to See the Profile for BrainmaN Click here to Send BrainmaN a Private Message Add BrainmaN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BrainmaN
tranceaddict

missade fylla i kan nå mig på MSN:[email protected]

Old Post Feb-25-2004 21:56  Sweden
Click Here to See the Profile for BrainmaN Click here to Send BrainmaN a Private Message Add BrainmaN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

både knomaden & brainman verkar ju kunna fixa med tryck, måste det verkligen bli 100 st då?..

Old Post Feb-25-2004 22:48  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BrainmaN
tranceaddict

tror lätt jag kan få ner tröj antalet via kusinen

Old Post Feb-25-2004 22:50  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt ::. Nästa Steg
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFEMALE Vocal - Nat Monday - Waiting - Which Mix? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMichel de Hey & M.I.R.K.O - 5th Business Day (Nic Fanciulli Remix) [2011]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:53.

Forum Rules: