en st t-shirt är då säkert att jag ska ha ,,men börjar det krisa sig så kanske man skulle ta en långärmad också. Men det får man se senare om....
___________________
"When Sasha finishes one of his special sets.People are liable to get emotional.You could call it Trance.I CALL IT MAGIC"
Dom Philips. MixMag
Feb-24-2004 19:09
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
men azzå vi är 38 st som har röstat å det betyder att vi måste beställa 3 st tröjor var..
de kommer nog inte alla att göra.. så jag undrar om majoriteten här tycker det är OK om man frågar sina trance lyssnande polare som INTE är reggade här om dom vill köpa en T-shirt??? så att vi kommer upp i 100 st så i huvudtaget kan köpa en tröja...
Är det bestämt vilken modell (tajt, lös, tjej model) som de kommer bli???
// GyLLe
Vet inte exakt hur t-shirtsen ser ut men dom finns i alla tänkbara storlekar vad jag vet. Gränsen 100 tröjor är alltså summan av antalet kortärmade och långärmade vi helst ska komma över.
För det första, precis som flera redan skrivit tycker jag det är *avgörande* vilken modell (tajt, ärmlängd, osv) som det handlar om. Jag personligen vill iaf veta innan jag beställer. Det har frågats ett antal gånger i olika trådar, men jag har inte sett något svar... eller?
För det andra, jag tror att 100 tröjor är orealistiskt. Om detta är ett krav med nuvarande tryckeri bör vi se oss om efter ett annat som kan godta mindre volymer. Hellre betala ett par tior extra per tröja än att det inte blir av alls! Och att begära att alla måste köpa minst 3 tröjor funkar inte.
___________________
Fook 'em...
Feb-25-2004 07:21
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
men altså 100 kanske funkar ändå för om vi bara kan köpa majoriteten så kan steve köpa resten. sen kan han sälja dem till alla nya swetas eller dem som har tappat bort sina/ tagit sönder. om vi skulle kunna klämma iväg med att köpa cirka 75 typ då kanske steve kan ha ett lager hemma på 25.
eller?
___________________
http://www.advantico.se
Feb-25-2004 10:42
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
tror du stiv är gjord av pengar? men azzå tror du ärligt att nån här är villig att lägga ut 4000 spänn bara för att vi ska få dom lite billigare???
inte jag iaf
___________________
One Nation TrancE Nation
Feb-25-2004 12:48
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
tror du stiv är gjord av pengar? men azzå tror du ärligt att nån här är villig att lägga ut 4000 spänn bara för att vi ska få dom lite billigare???
inte jag iaf
4000 oj blev det så mycket. aja men det e ju klart steve e gjort utav guld i alla fall. som jag brukar säga så är han en riktig guldgruva
men om vi börjar med att kolla hur många som kan beställa hur många t-shirts så vet vi ju hur många somblir över. sen är det väl upp till steve att välja om han vill lägga ut eller inte. funkar inte det blir man väl illa tvungen att ta ett annat erbjudande.
___________________
http://www.advantico.se
Feb-25-2004 13:14
Smeagol
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Lund Sweden
Kan tanka mig att kopa en t-shirt. Men jag har dock inte rostat sa ni 38 som har rostat behover bara kopa 99.
Feb-25-2004 13:24
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
Det KAN vara en idé att köpa i alla fall några stycken extra. Annars blir det tråkigt för nån som vill beställa en tröja i framtiden, då får den fixa ihop 100 stycken som vill ha först
___________________
man with no sig
Feb-25-2004 14:29
BrainmaN
tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Västerås,Sweden
Om det skulle bli så att ni inte får ihop 100 beställda tröjor så kanske jag kan hjälpa till min kusin äger en tryck firma skulle nog kunna få mycket hjälp från han annars har jag en kompis som jobbar på ett annat tryckeri som oxå skulle kunna hjälpa och få ner både pris och tröj antal... men då får någon ta och messa mig på msn så kan vi prata vidare om det