Originally posted by Blik he jammer, er zit geen ID-tag op, ik krijg bij 7 van 11 liedjes dat het nummer 1 seconde duurt, dat je dus niet kan skippen in Winamp...........das jammer
weet iemand een ID-tag- editor??? zodat je de tracktijden erin kan zetten
(nu maar hopen dat iemand begrijpt wat ik bedoel)
werkelijk waaar, ik snap r geen ene zak van
Aug-11-2001 13:14
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
werkelijk waaar, ik snap r geen ene zak van
ok, ik probeer het iest duidelijker uit te leggen, je doet al je mp3tjes in Winamp, normaal komt er dan meteen de tijd erbij te staan van hoelang het nummer duurt toch?? bijvoorbeeld het eerste nummer van Tiesto duurt 8:34, maar bij het 2de nummer komt er geen tijd te staan.........en normaal kun je dus ook vooruit spoelen bij een nummer, maar dat kan bij die nummers dus ook niet, en als je dan naar de file-info gaat kijken staat er dat het nummer maar 1 seconde duurt en dat is dus irritant want ik wil meestal bij nieuwe liedjes meteen naar het midden van het nummer want dan hoor je eigenlijk vrijwel meteen of het nummer goed is..........snap je het nu een beetje (of iemand anders......????)
ja ik krijg eerst een melding van aanmelden lukt niet en dat soort dingen en wachtwoord is ongeldig maar ik wil heeeeeeeeeeel graag de cd en ik baal hiervan weet iemand hoe dat kan en waar ik hem dan kan downen??????
Greetz Muppet
Aug-11-2001 13:51
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
je kunt hem ook downen op RMF, maar daar is er weer een maximale useraantal van 3 persoontjes..............ik zou het later nog eens proberen, vanavond ofzo
vaag, hier doet't ie het wel, ben je toevallig een nummer aant downen van tptp ofzo? er is een limiet van 1 download per IP
GreetZ GERRIT!
Aug-11-2001 14:24
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by DJ_Siesta vaag, hier doet't ie het wel, ben je toevallig een nummer aant downen van tptp ofzo? er is een limiet van 1 download per IP
GreetZ GERRIT!
ja was ik aan het doen dank je weet ik nu ook hoe het moet
Greetz Muppet
Aug-11-2001 14:47
OENKABOENKA
tranceaddict
THX voor Tiesto , ben hem nu aan het downen gaat niet zo snel maar dat maakt me niet uit als ik hem maar kan downen.
{-_-}
Aug-11-2001 14:59
Boss
Supreme tranceaddict
thanx siesta !
Aug-11-2001 15:01
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Boss thanx siesta !
thnx maar vergeet Glaniskanis niet, die heeft um ge-fxp't op m'n ftp
GreetZ GERRIT!!