Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Technostate, A state of Trance.
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by swe_Trancer
"technostate a state of trance" ???

vafan ska det betyda? techno är kan va jävligt olikt trance...

JO men vi kör både techno och trance, två golv.
Sen så var det mest som en kul grej jag skrev det...

Old Post Mar-02-2004 08:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by staz
själv blir jag pank efter kryssen så allt som inte är gratis går bort för mig

100:- kan du väl spara.... strunta i dom två sista groggarna....

Old Post Mar-02-2004 08:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Hmmm en tanke..

Nu när jag äntligen har lyckats tjata mig till en Trance kväll av dom andra så verkar det som om ingen gillar iden.
Borde vara fler positiva svar, kommer det mycket folk så kommer vi köra fler gånger och är det inte det alla vill, att kunna gå ut och dansa till trance musik med sina vänner??? Eller har jag missat något. Gör faktiskt detta en hel del för eran skull för det va detta ni ville ha.
Så jag hoppas att alla här tar med sig 10 polare och morsan och ser till att det blir en toppen kväll. Vi vill väl inte att Sorrow ska stå och vända plattor helt själv va....

Och ni som säger att ni inta ha råd, ta med er fem som betalar, du kommer in grattis..... =) bra va.

Old Post Mar-02-2004 08:32  Sweden
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

håller med xplorer lite här...dom fixar en skitfin lineup å ändå e folks intresse lite chilly....okej de e veckan efter kryssen men come on...räcker med å gå å tigga en spänn av alla på en tunnelbana så går de fort lixom...pengar går alltid att få fram

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-02-2004 09:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

jag hade garanterat kommit om jag bott i sthlm. nu har jag 20 mil enkel väg, vilket kostar...mig cirka 180 kr... men ja ska tänka över det, seriöst alltså.

bli inte lack på dem som inte ens bor i 08-området! huh!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-02-2004 09:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Glorie

bli inte lack på dem som inte ens bor i 08-området! huh!

Jag blir inte lack på någon, det är helt valfritt (whalefree) om man vill komma... =)
Men jag hoppas att så många som kan kommer, då det vore kul att träffa alla.

Old Post Mar-02-2004 10:06  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Xplorer76
100:- kan du väl spara.... strunta i dom två sista groggarna....

jorå fan där fick du mig att se hur patetisk jag lät.. börjar ju låta som mina tvifrässpottlama kompisar som bangar på allt. tar mig förmodligen dit, free admission before 23 vore ju iofs inte helt fel, haha men yay. det é ba det att airbase spelar på GK veckan innan där man kan komma in gratis, men för dem med stabil ekonomi torde det ju inte vara något som helst snack.. jag kommer förmodligen dit ändå, bara gnäller lite in my times of low $$$.

Old Post Mar-02-2004 10:17  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

glorie givetvis menade jag inte å gnälla på folk utanför 08 om du nu menade mig

tycker bara att dom som verkligen kan ta sig dit borde göra det för att visa att det finns intresse för trance

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-02-2004 10:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

2 dagar innan min födelsedag

Old Post Mar-02-2004 11:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Kongo_kim
2 dagar innan min födelsedag

Antar att det är din 18årsdag då eller...
Surt, tyvärr kan jag inte lösa det åt dig.
Men som sagt kommer det mycket folk kan du komma på nästa Trance fest.

Rank1 den 26 mars är ju som sagt inställt.... så vi får se...

Old Post Mar-02-2004 11:22  Sweden
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Xplorer76
Antar att det är din 18årsdag då eller...
Surt, tyvärr kan jag inte lösa det åt dig.
Men som sagt kommer det mycket folk kan du komma på nästa Trance fest.

Rank1 den 26 mars är ju som sagt inställt.... så vi får se...

nää fyller 19 . så jag kommer nog om inget hinder dyker upp

Old Post Mar-02-2004 12:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Det är mycket stor risk att jag kommer

Old Post Mar-02-2004 17:16  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Technostate, A state of Trance.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGreat deep groove tune from Dave Seaman old (2003) set [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarc Dawn - "Random Walk" (Nu Nrg Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:25.

Forum Rules: