Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Är det många som ska på kryssningen som är under 20+ ?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

föresten zliten, om du inte har n biljett så känner jag en tjej som säljer sin biljett i sista minuten. kontakta mig på msn/PM så får du hennes nummer (B-Hytt/official sweta korridor)

Old Post Mar-02-2004 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

monday bars fester har alltid en 20-års gräns eller mer...
som jag kommer ihåg är det endast trance nation-festen som varit 18 år.
kryssningarna är definitivt 20-års gräns, sen att kontrollen inte har varit hård hittills är en helt annan sak...

men man vet aldrig hur det blir med denna kryssning...

följ det folk har sagt tidigare, prata inte om det, ganska onödigt att dra på sig uppmärksamhet...

Old Post Mar-02-2004 17:33  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Zliten
hahah Ouzo ska man drick när man äter fin mat eller vill komma in på färjan... Inte på Kos... För att bli full haha =)

Då ska Vodka flaskan ligga och vänta... =)

ojdå, då har jag visst gjort fel..

ouzo + bitter grape vatten - FY FASEN! Men 2 flaskor blev det! Tror jag aldrig mera kommer dricka det. Sen så blev man bjuden på det överallt och jag trodde jag skulle spy varje gång haha!

insignificant cor member alliance

Old Post Mar-02-2004 17:52  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

haha zliten ska du åka eller?? fan va du velar

Old Post Mar-02-2004 19:57  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Är det många som ska på kryssningen som är under 20+ ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 3, awesome track and easy to ID [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSouthside Spinners - "Luvstruck" (Atlantis ITA Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:54.

Forum Rules: