|
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Mar-04-2004 15:32
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Mar-04-2004 15:51
|
|
|
 |
 |
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
|
|
|
Ja kijk, de mensen roepen al jaren dat de feesten minder vet waren. Nou ik d8 dat 2001 niet gekker kon, toen kwam 2002 toen d8 ik dat ik het hoogtepunt wel had bereikt maar jah toen kwam 2003. Nou 2004 zal ook nog wel dikker worden: Feesten die ik dit jaar zker ga bezoeken: carl cox & friends, DV 10, HQ May(lab 4, Lisa Lashes ) en mijn vakantie in ibiza.Allemaal dingen waarvan je nu al kan gaan zeggen dat ze onvergetelijk gaan worden
De bovenstaande dingen kosten al redelijk wat muntjes maar dan komen er ook nog dingen aan als: LoveParade (ik hoop echt dat ik het geld heb om er heen te gaan) Impulz Outdoor, Strike One, Tic2, Dance Valley winter edition! De maandelijkse Melkweg HQ feestje schijnen dit jaar ook nog bol te staan met uber line ups.
Ik kan al deze bovenstaande feesten niet betalen om naar allemaal te gaan maar amai amai het kiezen zal heeel lastig worden
Nee feest technisch zit het allemaal wel snor in 2004.
Muziek technisch vind ik het ook allemaal zo slecht niet. Ik vis toch regelmatig leuke platen uit de bakken en op mp3 vind ik ook lekker tunetjes. Ook heb ik deze week een uber UK hardhouse station gevonden: http://house.london.vi.net:8000/ echte lekkere dikke ukhh, heerlijk gewoon.
Jah en dat hardcore en hardstyl zo populair weer is dat had ik wel verwacht. Ik hoop alleen niet dat 90% van de gabbers die op PF het niveau voorstellen van de hardcore scene. Anders is het maar triest gesteld hoor.
Waar ik me wel veel aan erger zijn die amerikanen die met hun gem van 1 feest per jaar en heel veel mp3setjes denken dat ze er zoveel verstand van hebben. En die elk half jaar van favo dj wisselen. Ik loop hier toch wel redelijk lang mee op TA en op music discussion daar liep eerst iedereen achter oakenfold, toen achter gielen, toen achter tiesto, toen achter PVD en nu is Armin de lul. Wij op NLTA hebben het over het algemeen z´n soort gedrag niet maar vooral die amerikanen switchen om de zoveel maanden van dj. Kom op denk ik dan er is meer dan 1 stroming en dj. Gewoon lekker afwisselen!
nou dit was het wel
Mar-04-2004 18:10
|
|
|
 |
 |
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
|
|
|
Mar-04-2004 19:29
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 06:52.
Forum Rules: