|
jag måste säga att det var fanemej fantastiskt!!!
Schultz, Armin, och Paul ... enooormt!
Sen när jag "råkade" springa på armin i korridoren när han var på väg upp till scenen så fick man ju vackert skaka tass och påminna om mintuu:n ... som tyvärr uteblev 
Jag -dog- efter sista låten med armin (inom ordinarie tid), Burned With Desire, sen när jag kom till hytten och hörde att *unka unka* fortfarande pågick där uppe så skrek jag 
Men ... underbart!
Tall Paul var över mina förväntningar, helt klart en upplevelse, särskillt när den megacoola killen som skötte lasern stavade det Paul Tall så tyckte jag det var extra kul.
Nåväl.. jag ser fram emot lite kort härådärifrån..
Mina kommer nog ligga på TC och Liquidsunset, om jag får (?) ..
har ca 200kort.. (varav EN film på Steve när han raajdajdaj... fejkad, iofs, men likväl rolig).
Föresten, var det bara jag som lyckades dokumentera kärleken mellan två tjejer i mörkret vid stora golvet? 
Jag har precis anlänt till mitt hem nu, efter en hård natt i danderyd på en luftmadrass modell mindre...
usch.. man blir ju knäpp av sånhär musik ... grr .. *roar*
|