Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack: Spring Cruise 04
Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Can
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Proximus
när det hela var klart så stack jag och däcka i min hytt.

/omid

ps. tack alla ni som var där, det var grymt kul. =)

haha kärring! själv stog man kvar å lirade (med rouzbeh) till kl 12 har inte haft såhär kul på läääääänge
nu ere ta det luuuuungt hela helgen som gäller

Old Post Mar-06-2004 02:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Can Click here to Send Can a Private Message Add Can to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Min tur att lägga en kort avhandling om kryssen...

Skitkul att få träffa så många TAs specielt de lite äldre.
och ja trance-timmen var perfekt! Feta tummen upp för den, precis vad som behövds för att väcka en till liv på morgonkvisten.
Sen vill jag faktiskt vara så tråkig att ta tillf'ället i akt att be alla person med eventuella bilder på mig att INTE publicera dem på nätet. gäller så väl video som kort.

(nu har jag förövrigt inte sovit något alls på ca 40 Timmar)

Old Post Mar-06-2004 03:33  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

LOVE YOU ALL..... grymt kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska fortsätta å dö en stund nu igen innan jag skriver nåt mer...

Old Post Mar-06-2004 05:54  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Shit säger jag bara...

Att ni överhuvudtaget pallade att göra något på fredagen, själv hade det blivit ett par droppar styrkeläsk för mycket så man var inte på ens bästa sida på fredagsmorgonen när man vaknade upp.

Dock hade jag kul som i h-vete. Kul att träffa lite roliga människor och som alltid på trance-fester så är stämmningen så trevlig och gemytlig.

Nästa gång ska jag inte ställa mig i baren med Mats, för jag skulle ha velat komma ihåg 1 låt som armin spelade.... Fick dock skaka hand med honom och prata lite om min remix som jag gjort åt honom... Tror inte han spelade den dock

Tack MondayBar och alla andra 2000 pers som var där, glada, fulla och trevliga

Old Post Mar-06-2004 08:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zliten
tranceaddict

Registered: Nov 2003
Rasta

Ja finns bara en sak att säga... " Det var party " :P

Det var riktigt kul.. Tog det försej riktigt lugnt eftersom jag umgicks med dom här özgur, omid , och rosbeth sakerna.. Och dom är ju djs... :P

Men Armin var över mina förväntningar =) Tall Paul körde " Tiesto- Traffic"

Shultz säkert felstavat men fick en bild med honom och mig så jag e glad... :P

Men det bästa som hände på hela kryssningen var när Omid och Özgur får för sig att dom ska spela trance klassiker kl 8 på morgonen... =)

Och startar det hela med Delerium - Silence ( Tiesto )

Låg i soffan och grät då...FÖr jag hade druckit 10 redbull så min hjärna njöt av musiken men kroppen var som pasta

Pösspöss på er alla :P

Hade riktigt kul

Old Post Mar-06-2004 08:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Zliten Click here to Send Zliten a Private Message Add Zliten to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tnakka
tranceaddict in training

Registered: May 2003

bilder någon?

Old Post Mar-06-2004 09:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Tnakka Click here to Send Tnakka a Private Message Visit Tnakka's homepage! Add Tnakka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zliten
tranceaddict

Registered: Nov 2003
HappyHappy

Jag väntar också

"Steve vakna för helvete " Ditt fyllo

Old Post Mar-06-2004 10:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Zliten Click here to Send Zliten a Private Message Add Zliten to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag måste säga att det var fanemej fantastiskt!!!
Schultz, Armin, och Paul ... enooormt!

Sen när jag "råkade" springa på armin i korridoren när han var på väg upp till scenen så fick man ju vackert skaka tass och påminna om mintuu:n ... som tyvärr uteblev

Jag -dog- efter sista låten med armin (inom ordinarie tid), Burned With Desire, sen när jag kom till hytten och hörde att *unka unka* fortfarande pågick där uppe så skrek jag
Men ... underbart!

Tall Paul var över mina förväntningar, helt klart en upplevelse, särskillt när den megacoola killen som skötte lasern stavade det Paul Tall så tyckte jag det var extra kul.

Nåväl.. jag ser fram emot lite kort härådärifrån..
Mina kommer nog ligga på TC och Liquidsunset, om jag får (?) ..
har ca 200kort.. (varav EN film på Steve när han raajdajdaj... fejkad, iofs, men likväl rolig).

Föresten, var det bara jag som lyckades dokumentera kärleken mellan två tjejer i mörkret vid stora golvet?

Jag har precis anlänt till mitt hem nu, efter en hård natt i danderyd på en luftmadrass modell mindre...
usch.. man blir ju knäpp av sånhär musik ... grr .. *roar*

Old Post Mar-06-2004 10:08  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Zliten
Jag väntar också

"Steve vakna för helvete " Ditt fyllo
Vadå fyllo... din Ouzomänniska... haha
Ska la gå igenom mina bilder nu och slänga upp dom på nätet

Kan ju tillägga att jag fick mitt AVB-76 album signerat + att på slutet delade AVB ut några vinyler på nån ny releas... eller test pressing står det faktiskt på den... "RobertNickson - Spiral" Orginal mix, MK-S Remix, Alucard´s Starocean Remix.

Fan va kul det var som sagt, träffade så många sköna TA´s men tyvärr så fick vi inte hytterna vida varandra, dom låg väldigt utspritt, det var så att nån på Silja hade gjort fel vid bokning fick jag berättat för mig... synd som fan.

Det var kul att det även var mer tjejer på kryssen, dom lär sig Och fan så fina alla var...

Har nån timmes film från kryssen.
Vad kan man mer säga...
Ähh jag kör in ett par bilder i datorn...
*kollar igenom* Du jofawe... är du verkligen säker på att jag ska lägga ut den där tutt bilden ?

[edit]

Last edited by SteveTranz4ever on Mar-06-2004 at 12:07

Old Post Mar-06-2004 11:10  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Har lagt upp alla 112 bilder nu på Liquidsunset

http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=124

Tyvärr har Liquid servern problem med sin internet leverantör så det går segt
Har pratat med killen som har servern så han får skälla på sin leverantör

Old Post Mar-06-2004 11:39  Sweden
MiB
-= can you feel it ¿ =-

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vadå fyllo... din Ouzomänniska... haha

Parta ska man göra på båten

quote:

haha va fan har dom petat i han

Old Post Mar-06-2004 11:49  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
*kollar igenom* Du jofawe... är du säker på att jag verkligen ska lägga ut den där tutt bilden ?

inget inte nån sett förut :P
http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Monday_Bar_Springcruise_-_2004_(2004-03-06-123322)/spring.cruise.mbar.steve.016.jpg

Last edited by jofawe on Mar-06-2004 at 12:18

Old Post Mar-06-2004 12:01  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack: Spring Cruise 04
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback---- 2005 Sounds Like Techno [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFireflies - "I Can't Get Enough" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:43.

Forum Rules: