|
heh Här var vi visst snudd på löjligt överkänsliga...
Vad jag menar är att man inte kan dela in dem i olika grenar utan bara som en beskrivning på en låt som tex kalla den glad, vemodig, galen eller på något annat sätt beskriva den utan att placera dem under en speciel gren. Fast det kanske är vad du menar med olika typer.
___________________
Going... Going...
|