Tall Paul:
Tube & Berger - Straight Ahead
(eller acapellan till densamma över något annat...)
___________________
IN ROTATION:
01. Mark Norman - Niagara
02. Phynn - C U SMile
Mar-07-2004 19:19
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
Minns att jag dansade till Elevation - clear blue under markus set.
jobbigt att jag missade sublime !!! en av mina favvolåtar
Tycker mig minnas att jag hörde Mike koglin vs. Jono grant - Circuits också, inte säker dock.
Mar-07-2004 20:28
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by morakickers
tim deluxe - just won't do (okänd stenhård remix)
Det du tänker på var Renato Cohen - Pontape tillsammans med It just won't do acapellan. Detta var imo kryssningens absoluta höjdpunkt - fyfan som jag rös. Tråkigt bara att jag var nära att svimma av utmattning och inte kunde ge gärnet. Men podiumet jag stod på gungade ganska friskt, så det räckte att stå stilla för att bölja med i gunget
Tall paul lirade Katana - one solid wave (sam sharp remix)
sen undrar jag faktiskt om det inte var orginal remixen på traffic han lirade men loopade början eller något som gjorde att den var så seg
___________________
Going... Going...
Mar-08-2004 11:34
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla
Joel Mull avslutade med Detroit Grand Pubahs - The Clapper (Jesper Dahlbäck Remix)...
tror även han lirade Henrik B - Tube Vibes
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Mar-08-2004 12:04
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
hmm...jag minns att Joel Mull körde en låt med lyrics från en gammal eurodänga, eller liknande. Vet att det är en låt från 90-talet. Mycket mer än så vet jag faktiskt inte - någon som har någon aning om vilken låt jag syftar på?