Svår fråga!
Kan säga dirket att Fokused Scandinavian Tour 2003 inte kommer högt på min lista av olika anledningar
Kryssen nu senast var ju riktigt jäkla grym!
hmm. Måste nog säga att jag har "roligare" på mer icke dans-inriktade fester för det ända jag kan tänka på när jag läser den hära tråden är typ PvD på berns lirade grymt, Astrix liveset i Arvika i sommras var fett som fan...
olika typer av roligt helt enkelt
Mar-10-2004 10:34
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
1. midway 03
hehe iof enda större trancefesten jag vart på
Mar-10-2004 11:53
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
jag tror vi lätt kan konstatera att Fokused scandinavian tour och Spring Cruise är klara vinnare
Mar-10-2004 12:20
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Svårt att nämna en specifik fest, har varit på många bra i alla dessa genrar i Sverige. En som kanske ligger mig extra varm om hjärtat är isåfall Sasha och Zabiela på Munchen Aug 03.Vilken kväll!!
Mar-10-2004 12:33
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
1. FÖRSTA KRYSSEN!!!
Sen har det ju varit sååå bra fester sista åren!! Men på TA så ska det ju bara vara trance, eller hur?
Mar-10-2004 13:55
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Efter jag satte mig ner och tänkte ett tag så kom jag på et par fester då jag haft skitkul!
Airbase på Gk i sommars. massa härliga låtar, fina brudar och roligt folk.
Park and willson för något år sedan på Stacys. Knappt man kom in som den lilla yngling man var men väl inne röjde man så väl på golvet som i baren Härlig kväll helt enkelt!
Mar-10-2004 21:05
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Scandinavian Tour var galet bra... Tycker att Paul Van Dyk på Berns är värt o nämna också, inte världens bästa dj direkt Men... galet drag...vilken energi det var på dansgolvet