Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Hasselt en omstreken - meeting 2
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CygnusX
Ex-moderator



Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt

quote:
Originally posted by Zehra
heb het hem gevraagd mah hij zal waarschijnlijk nie kunne komen...


Da's spijtig, ik keek ernaar uit om hem eindelijk eens goed te spreken
Hopelijk komt het er toch van...

Old Post Mar-14-2004 22:17 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium

quote:
Originally posted by CygnusX
Da's spijtig, ik keek ernaar uit om hem eindelijk eens goed te spreken
Hopelijk komt het er toch van...


En anders op n andere keer he :d

Old Post Mar-14-2004 22:57  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah
******



Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium

Ik zal er wel zijn, kan helaas niet goed zeggen hoe laat omdat mijn broer nog moet werken die dag (lees: heb dus geen auto dan)...
Ma als ik in MM vertrek, ga ik iemand van jullie bellen en dat laat ge maar weten waar jullie zitten, he...


___________________

Old Post Mar-14-2004 23:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by Zehra
heb het hem gevraagd mah hij zal waarschijnlijk nie kunne komen...

snik!


Ik vind het ook heel jammer Ik had graag gekomen (zeker voor die €5,= p.p. ), maar vanwege persoonlijke shit denk ik dat ik het beter ff nie kan doen... Kheb tijd nodig om na te denken enzo... Jullie zouden niets aan me hebben morgen, ik kom wel wanneer de lucht weer een beetje is opgeklaard

Dus veel plezier morgen in ieder geval, en ik hoop dat er snel weer een meetinkje is

Old Post Mar-15-2004 00:30 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Zeg, wasset ook nog een beetje leuk of wat?

Old Post Mar-16-2004 14:08 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium

Zeker... KZal de review maar weer op mij nemen zeker?

18u00: Afgesproken op de Agora van 't LUC, alvast TatanaGirl, Benny, Meltoz, Giesber & ikzelf. De rest komt later pas)
18u15: Drinken en eten in Fitlink, de rest (Zehra, Nyah & boyfriend Johan) komen aan. Nogal wat pool gespeeld. Meltoz kan alleen maar van mij winnen met hulp van Nyah...
20u00 ongeveer: traditiegetrouw als we zijn, feestje verdergezet op mn kot met, traditiegetrouw als we zijn, anderhalve fles fiero. Meltoz kent z'n tracks zeer goed trouwens...

Conclusie: 't was zeer aangenaam, bijna gemoedelijk zelfs. En Giesber was leuk om te ontmoeten.

Old Post Mar-16-2004 14:43  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed



Registered: Oct 2003
Location: in trance

quote:
Originally posted by eieregooie
Zeg, wasset ook nog een beetje leuk of wat?



Zeker!!! Echt heel gezellig...

@ Giesber: nice to meet you! Rest kende ik ondertussen al eh.


___________________
I keep the pain of a broken soul ...

Old Post Mar-16-2004 14:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator



Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt

Yep, twas weer super, op naar de volgende meeting

Er zijn nogal wat foto's gemaakt, over de 100 volgens mij

Old Post Mar-16-2004 16:06 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict



Registered: Nov 2003
Location: Heverlee

Yep, 't was weer lekker genieten... Super geamuseerd en nu tot het einde gebleven, jippiie.. Vorige wa spijt da'k doorgegaan was omda'k nog ander plannen had... Ma enfin, 't was weer ne geslaagde avond, met toch wel e paar dingen die mij bij gebleven zijn, eigenlijk toch wel heel de avond, ma er waren toch e paar dingen die der boven uitstaken:

TatanaGirl (last an haar knie, dus Benny soigneert da meiske ma wa he, alvast nog iel veul beterschap) het in't begin ff best wel moeilijk had, as enige vrouw in't mannelijke gezelschap, ma nadien stond da mondje gewoon nie meer stil (ma tegen't einde was da batterij'ke toch wel vies plat)
Inderdaad dankzij de hulp van Nyah, da'k we samen gewonnen hadden van SilentEagle, waarvoor m'n da'k Nyah *maakt e diepe buiging*
Dat er toch wel e paar knappe staaltjes van Poolen boven getoverd werden, met name Johan (de fiancé van Nyah) en onze kerel SilentEagle
Da'k't eigenlijk ni meer weet, wie de partij vo't MOD-schap gewonnen heeft, Cygnus X of Zehra
Da Giesber heel goe meegevallen was. Chique op de filmkes is da diene zijn koppeke altijd mee an't bewege was op de muziek , klasse jonge!!!
SilentEagle jonge, da kot van U ziet er toch wel beestig goe uit zene , te verstaan we da daar neerstrijken he
Da diene glimlach van Zehra haar gezicht, der echt ni af te krijgen is, ma ma goed ok zene.. SilentEagle jonge, gebt e zonneke in huis gehaald zene
Da onze MOD der altijd wel héél rustig bij blijft, is toch he ni?

En ten laatste, dat er inderdaad toch aardig wa foto's genomen zijn, iemand der last van vandaag Tegen't einde van de week zullen ze der wel allemaal opstaan (peins'k)...

edit: was't bijna nog vergete, eigenlijk het moment van de avond, waarop Nyah opstaat en e grijp naar de boekenplank doet, daar fijn e boekje van afneemt en dan komt onze Seb daar af van de uitspraak van de avond " da is toch pure poëzie man, of hedde liever ... " (hoort gewoon e foto bij )


___________________

Last edited by Meltoz on Mar-16-2004 at 18:01

Old Post Mar-16-2004 16:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah
******



Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium

Ik kan t alleen nog maar eens bevestigen : t was supertof gister. Heel gezellig en zeker nog eens voor herhaling vatbaar
@Meltoz: we zullen t feit dat ik erna van u verloren heb, maar niet verzwijgen, he... (stomme zwarte bal ook... )
@Giesber: weer een fijne Beta erbij, leuk!
@CygnusX: thx voor t drankje
@Tatanagirl: thx bij voorbaat voor genoemd animatiefilmpke
@Silent Eagle: heeft iemand nog de afwas gedaan? Anyway, bedankt voor de gastvrijheid.
@ Zehra: t klopt wel wat meltoz zegt van dat zonnetje


___________________

Old Post Mar-16-2004 17:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict



Registered: Nov 2003
Location: Heverlee

quote:
Originally posted by Nyah
Ik kan t alleen nog maar eens bevestigen : t was supertof gister. Heel gezellig en zeker nog eens voor herhaling vatbaar
@Meltoz: we zullen t feit dat ik erna van u verloren heb, maar niet verzwijgen, he... (stomme zwarte bal ook... )
@Giesber: weer een fijne Beta erbij, leuk!
@CygnusX: thx voor t drankje
@Tatanagirl: thx bij voorbaat voor genoemd animatiefilmpke
@Silent Eagle: heeft iemand nog de afwas gedaan? Anyway, bedankt voor de gastvrijheid.
@ Zehra: t klopt wel wat meltoz zegt van dat zonnetje


Seg seg, zijt ge U venteke ni vergete Da is er ok ene me droog uitsprake zene


___________________

Old Post Mar-16-2004 18:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium

quote:
ma tegen't einde was da batterij'ke toch wel vies plat


Hehehe... ze viel serieus in slaap, inderdaad!

quote:
te verstaan we da daar neerstrijken he


Ge zijt zeer welkom, wees gerust. Ma hierop:

quote:
heeft iemand nog de afwas gedaan?


...moet ik toch "Neen " antwoorden.

En kben heel blij met mn zonnetje...

Old Post Mar-16-2004 18:39  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Hasselt en omstreken - meeting 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknow track, one of the famous ones [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJean-Michel Jarre - Calypso, Pt. 2 (Remastered) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!