 |
|
|
|
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Location:
|
|
|
Mar-15-2004 00:30
|
|
|
 |
 |
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium
|
|
|
Zeker... KZal de review maar weer op mij nemen zeker? 
18u00: Afgesproken op de Agora van 't LUC, alvast TatanaGirl, Benny, Meltoz, Giesber & ikzelf. De rest komt later pas)
18u15: Drinken en eten in Fitlink, de rest (Zehra, Nyah & boyfriend Johan) komen aan. Nogal wat pool gespeeld. Meltoz kan alleen maar van mij winnen met hulp van Nyah...
20u00 ongeveer: traditiegetrouw als we zijn, feestje verdergezet op mn kot met, traditiegetrouw als we zijn, anderhalve fles fiero. Meltoz kent z'n tracks zeer goed trouwens...
Conclusie: 't was zeer aangenaam, bijna gemoedelijk zelfs. En Giesber was leuk om te ontmoeten. 
|
|
Mar-16-2004 14:43
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003
Location: Heverlee
|
|
|
Yep, 't was weer lekker genieten... Super geamuseerd en nu tot het einde gebleven, jippiie.. Vorige wa spijt da'k doorgegaan was omda'k nog ander plannen had... Ma enfin, 't was weer ne geslaagde avond, met toch wel e paar dingen die mij bij gebleven zijn, eigenlijk toch wel heel de avond, ma er waren toch e paar dingen die der boven uitstaken:
TatanaGirl (last an haar knie, dus Benny soigneert da meiske ma wa he, alvast nog iel veul beterschap) het in't begin ff best wel moeilijk had, as enige vrouw in't mannelijke gezelschap, ma nadien stond da mondje gewoon nie meer stil (ma tegen't einde was da batterij'ke toch wel vies plat) 
Inderdaad dankzij de hulp van Nyah, da'k we samen gewonnen hadden van SilentEagle, waarvoor m'n da'k Nyah *maakt e diepe buiging*
Dat er toch wel e paar knappe staaltjes van Poolen boven getoverd werden, met name Johan (de fiancé van Nyah) en onze kerel SilentEagle
Da'k't eigenlijk ni meer weet, wie de partij vo't MOD-schap gewonnen heeft, Cygnus X of Zehra 
Da Giesber heel goe meegevallen was. Chique op de filmkes is da diene zijn koppeke altijd mee an't bewege was op de muziek , klasse jonge!!!
SilentEagle jonge, da kot van U ziet er toch wel beestig goe uit zene , te verstaan we da daar neerstrijken he 
Da diene glimlach van Zehra haar gezicht, der echt ni af te krijgen is, ma ma goed ok zene.. SilentEagle jonge, gebt e zonneke in huis gehaald zene 
Da onze MOD der altijd wel héél rustig bij blijft, is toch he ni?
En ten laatste, dat er inderdaad toch aardig wa foto's genomen zijn, iemand der last van vandaag Tegen't einde van de week zullen ze der wel allemaal opstaan (peins'k)... 
edit: was't bijna nog vergete, eigenlijk het moment van de avond, waarop Nyah opstaat en e grijp naar de boekenplank doet, daar fijn e boekje van afneemt en dan komt onze Seb daar af van de uitspraak van de avond " da is toch pure poëzie man, of hedde liever ... " (hoort gewoon e foto bij )
___________________
Last edited by Meltoz on Mar-16-2004 at 18:01
|
|
Mar-16-2004 16:28
|
|
|
 |
 |
Nyah
******

Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
|
|
|
Mar-16-2004 17:41
|
|
|
 |
 |
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003
Location: Heverlee
|
|
|
Mar-16-2004 18:03
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:40.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|