Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sensation Black 2003 Video
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
hmmmm...jag orkade inte krabba Ska till Göteborg nu och stannar där över helgen - förhoppningsvis får jag tid över till att lägga upp filmen från de två senaste kryssningarna nästa vecka

jaså.. va ska du i götet o göra då???

Old Post Mar-14-2004 23:28  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by dbl
jaså.. va ska du i götet o göra då???

Jag var där och festade med några distansstuderande som jag har grupparbetat med under den senaste terminen. Första gången jag är ute i götet och festar - hade djävulskt roligt måste jag säga.

Videon är borttagen från servern - 130 gigg (!!!) har tankats från min server under de senaste två dygnen, vilket betyder att nästan 200 pers har laddat ner videon - polaren som hostar min hemsida blev lite halvsur

Hur som helst så har jag nu upprättat en FTP-server på brorsans dator (kan inte göra det på min egen eftersom jag är begränsad till 4 gigg utskick/månad utifrån SUNET. Filmerna kommer att ligga uppe på brorsans FTP i morgon - det enda problemet är att han bara har 2mbits uppkoppling - men den som väntar på något gott

Server: 212.37.110.209
IP: 10201
Login: tranceaddict
Pass: trancerules
Max 3 användare åt gången.

Just nu finns alltså inget på servern, utan det är tomt. Filmerna kommer upp där igen i morgon. Håll till godo

www.laszlo.se

Old Post Mar-14-2004 23:40 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

*bump*

Videon är nu återigen uppe - denna gången på brorsans FTP (se ovan för info).

En sak till - Passive mode connection är inte tillåtet - detta märkte jag när jag kom hem, och kan tyvärr inte göra något åt detta nu eftersom brorsans dator befinner sig 4 mil härifrån, så stäng av det när ni ansluter till servern.

www.laszlo.se

Old Post Mar-15-2004 17:18 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
[COLOR=white]Jag var där och festade med några distansstuderande som jag har grupparbetat med under den senaste terminen. Första gången jag är ute i götet och festar - hade djävulskt roligt måste jag säga.
COLOR]

ahh... vart va du då?

Old Post Mar-15-2004 20:47  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by dbl
ahh... vart va du då?

Först var vi hemam hos ena tjejen i gruppen på förfest, och sedan gick vi ut till två ställen. Det första var någon tvåvånings glasbyggnad inne i en gränd - jävligt schysst ställe om de hade utnyttjat lokalen lite bättre - nu var där dessvärre absolut inget folk - jag tror det var helt nybyggt - efter en halvtimma traskade vi vidare till Sticky Fingers (om jag inte minns helt fel så hette det så). Ett ställe som hade ett stort dansgolv på markplan samt två dansgolv på två källarplan. Enda nackdelen var väl att det spelades hårdrock på de bägge källarplanen och allt för mycket 80-tal på det stora golvet. Men det blev bättre mot slutet - hur som helst hade jag skitroligt Brist på tjejer var där heller inte Lite för många svartrockare under jorden bara, så vi höll oss där uppe

www.laszlo.se

Old Post Mar-15-2004 22:09 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sensation Black 2003 Video
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI.D. this track ASAP [2003] [17]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNightvision - Believin' (J & R Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:06.

Forum Rules: