Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > High Voltage, tredje april: Sorrow, Airbase, Phasio mfl.
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Pinocchio spelar mörk prog och Phasio kvalitétstechno. Var är världen påväg?

Old Post Mar-25-2004 23:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Virus
Pinocchio spelar mörk prog och Phasio kvalitétstechno. Var är världen påväg?

Haha.. Bra fråga, men mot det bättre iaf..

Old Post Mar-26-2004 00:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag kommer att befinna mig där ett tag i början iaf..typ första timmen

få se sen hur mycket längre jag hinner stanna för att hinna tillbaka till det jag egentligen ska göra

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-30-2004 15:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Vizay
jag kommer att befinna mig där ett tag i början iaf..typ första timmen

få se sen hur mycket längre jag hinner stanna för att hinna tillbaka till det jag egentligen ska göra
Men pöjkvasker... ska du dit för att stuffa en timme... respekt för din hängivenhet isf. men what´s up me de... Bonpermis från lumpen eller ?

Old Post Mar-30-2004 15:24  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ska dit ?

Sorrow
Gate 42
Fanton
FredAcler

Vizay (kanske)
Steve (kanske)(kanske)

Aendy (kanske)(kanske)(kanske), beroende på vilket humör jag är på den kvällen...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-30-2004 15:28  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

okej blir väl tvungen å dra den långa förklaringen

fallet är detta, jag håller på med projektarbetet i skolan just nu och min grupps arbete går ut på att arrangera ett LAN, festen hamnar mitt i förberedelserna för lanet och under förberedelsedagarna så stängs och larmas lokalen vid 11-tiden vilket gör att jag inte kommer in efter den tiden om jag inte vill betala några tusen i böter för falsk utryckning då larmet går

men jag vill ändå dit å kolla in läget osv, hinner ju dansa lite iaf

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-30-2004 15:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Shit! Hade ju helt glömt bort att festen var denna helg, trodde att det var ett tag till

Aja, blir till att skynda sig till Saturn och plocka upp ett par biljetter. Hoppas de finns kvar och att jag inte glömmer igen på vägen dit

Old Post Mar-30-2004 19:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003

Är visst de som brukar ha hand om ljud, ljus och dekor på München som har hand om det för High Voltage också.. Ska bli intressant att se hur det kommer att bli..

Old Post Mar-31-2004 00:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

kanske

Old Post Mar-31-2004 09:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vilka ska dit ?

Sorrow
Gate 42
Fanton
FredAcler
AC.

Vizay (kanske)
Kongo_kim (kanske)
Steve (kanske)(kanske)
Aendy (kanske)(kanske)(kanske)

Gula Sidornas karta

Old Post Mar-31-2004 09:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Japp, det ska bli riktigt trevligt att få höra Phasio lira lite och så får jag se Airbase för första gången

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Mar-31-2004 11:00  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

ska ju egentligen upp till sthlm nu på söndag, men får se om jag åker upp tidigare.. vet bara inte hur jag tar mig hem från lidingö så sent

Old Post Mar-31-2004 11:02 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > High Voltage, tredje april: Sorrow, Airbase, Phasio mfl.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktech house id 2 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDj Hooligan - "Sueno Futuro" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:04.

Forum Rules: