|
| quote: | Originally posted by Chicane
VDDD is geen ene tokus meer aan, van de sets voor partynight is echt geen drol meer aan, cross weg enzo... Partynight zijn allemaal half uur sets geworden, vroeger had je altijd sets uit de Eau enzo maar nu is alles DAT en kort |
NEEEEEE!!!!
Cross weg??? 
Luisterde vroeger ook regelmatig maar laatste tijd komt t er maar af en toe van.
Was ook jammer dat ze een tijdje geen site hadden met line up en zo.
|