Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto in concert - IDAG ! I MALMÖ!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by swe_Trancer
tycker inte att han är sån jätte bra dj..sen får han för mycket uppmärksamhet när det finns bättre dj's där ute...

Vilka som är bättre spelar väl verkligen ingen roll för filmens del?
"Sagan om ringen är en dålig film för att Star Wars är bättre."

Old Post Mar-17-2004 22:36 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by reveal
Vilka som är bättre spelar väl verkligen ingen roll för filmens del?
"Sagan om ringen är en dålig film för att Star Wars är bättre."

alltså...jag är fan jävligt säker på att om jag fick ett mixerbord, skivspelare och alla skivor som tiesto hade jag fan vart lika bra om inte bättre efter 6månader

Old Post Mar-17-2004 22:42  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

hmm alltså visst det är inte så svårt att lära sig mixa lite grundläggande... harmonimixa och sånt som de lite bättre deejaysen sysslar med är dock lite svårare, men det kan väl nog de flesta med lite musikaliskt sinne också lära sig ganska snabbt... vad som dock INTE är så jävla lätt, är att hålla skärpan i 8 timmar... jag är verkligen ingen stor fan av tiesto, gillar faktiskt varken hans produktioner eller sets men att mixa så länge är fan i mig rätt grymt...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Mar-17-2004 23:06  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

Precis hemkommen från Cilla's... ah nu är mitt liv komplett - nu har jag sett TIC på projektor :-)

Blev en hellyckad kväll, med lita cider, kaffe och en massa snack, schysst afterwork kan man kalla det...

Sen att såga dvd'n bara för att mixning skulle vara en lätt sak att lära sig känns bara fel. Jag gillar denna filmen på grund av den ofantliga intensitet och glädje man får ut av att se på den.
Det går inte att se t.e.x. delen med Kane utan ett stort leende på läpparna.

Sen tror jag iofs det gör lite att jag har varit iväg på såna här fester "på riktigt", då känner man mer igen sig. Man vet vilken styrka det även är i publiken (iallafall när vi svenskar är på besök :-)

Old Post Mar-17-2004 23:33  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

quote:
jag skänker gärna bort min till nån frivillig i sthlm området

så mycket ångrar jag mitt köp

kan jag få den? :P

Old Post Mar-17-2004 23:38  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by P4z!
kan jag få den? :P

hmm...ja för 50 kr. jag har ändrat mig

Old Post Mar-18-2004 16:10  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
jag skänker gärna bort min till nån frivillig i sthlm området

så mycket ångrar jag mitt köp

Ja, tack!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-18-2004 20:48  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
alltså...jag är fan jävligt säker på att om jag fick ett mixerbord, skivspelare och alla skivor som tiesto hade jag fan vart lika bra om inte bättre efter 6månader

meh, handlar inte bara om mixningen ju... plus att som alla andra här inne sagt, är ju grymm film iaf...

Old Post Mar-19-2004 15:30  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto in concert - IDAG ! I MALMÖ!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackany ideas?help me plz... [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrevor Reilly - Down With The Underground [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:05.

Forum Rules: