Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Jean
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bailey
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Snap het probleem niet helemaal. Als die gast die auto wil kopen moet hij dat zelf weten. Je kan niet van hem verwachten dat ie 40.000 km per jaar in een Fiat Panda gaat rijden.
Heb trouwens wel een keer zijn crib gezien op nl 3. Niet verkeerd, een flinke kast aan de Amstel

Old Post Mar-18-2004 20:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bailey Click here to Send Bailey a Private Message Add Bailey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Bailey
Snap het probleem niet helemaal. Als die gast die auto wil kopen moet hij dat zelf weten. Je kan niet van hem verwachten dat ie 40.000 km per jaar in een Fiat Panda gaat rijden.

Was is er mis met een Fiat Panda, heb er een jaar in gereden, big phun. Achterbank die de hele tijd in elkaar pleurde als iemand er op ging zitten, altijd humeur met zulke auto's.

Maar volgens mij valt (bijna) niemand Jean aan over het feit hij in een Ferrari rijd. Jean is gewoon een dildo of hij nou in een Ferrari rijdt of niet

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-18-2004 21:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

als die gozer gewoon al zijn geld in studio equip/label/muziek had gestoken en zijn eigen IT stijl (club,groove) was trouw gebleven dan stond ie nu in de dj mag 100

Old Post Mar-18-2004 22:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Bailey
Heb trouwens wel een keer zijn crib gezien op nl 3. Niet verkeerd, een flinke kast aan de Amstel

Hij woont nu in een penthouse in Almere, ook een hele dikke toko!

En ik vindt het ook echt niet erg dat hij met een ferrari komt aangekakt. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan. En hij doet het ook heel netjes opbouwend: M3 -> Porsche -> Maserati -> Ferarri. Maar idd, Jean had gewoon die groove stijl aan moeten houden en niet mee moeten lopen met de populariteit van de hardere stijlen. Ik heb nog een paar cd's in mn kast liggen van Strictly! dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje. Maar hij kan wel is aan zn attitude gaan werken want het is gewoon een arrogante kwal.

grtz,
TNG

Old Post Mar-18-2004 23:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic

Registered: Jul 2003

tering woont in almere? tijd om te verhuizen.

Old Post Mar-19-2004 00:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Hij heeft ook nog een Impreza gehad, en niet te vergeten een Yaris Maar da's weer een ander verhaal

Old Post Mar-19-2004 06:24 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by tango
dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje.

Heeeeeeeerlijk cd'tje is dit, brings back memories

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-19-2004 06:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by tango
Hij woont nu in een penthouse in Almere, ook een hele dikke toko!

En ik vindt het ook echt niet erg dat hij met een ferrari komt aangekakt. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan. En hij doet het ook heel netjes opbouwend: M3 -> Porsche -> Maserati -> Ferarri. Maar idd, Jean had gewoon die groove stijl aan moeten houden en niet mee moeten lopen met de populariteit van de hardere stijlen. Ik heb nog een paar cd's in mn kast liggen van Strictly! dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje. Maar hij kan wel is aan zn attitude gaan werken want het is gewoon een arrogante kwal.

grtz,
TNG

Helemaal mee eens.
Zijn cdtjes van vroegah waren top, ik luister met plezier die dingen nog af.
Ultieme zomer cd is zo'n oude die begin met "Show me" van Frank O Moriaghi!

Old Post Mar-19-2004 07:18 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Jean
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhardhouse track from 1996 (tony de vit style?) [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChris Lake - Release [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:29.

Forum Rules: