Snap het probleem niet helemaal. Als die gast die auto wil kopen moet hij dat zelf weten. Je kan niet van hem verwachten dat ie 40.000 km per jaar in een Fiat Panda gaat rijden.
Heb trouwens wel een keer zijn crib gezien op nl 3. Niet verkeerd, een flinke kast aan de Amstel
Mar-18-2004 20:05
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Bailey
Snap het probleem niet helemaal. Als die gast die auto wil kopen moet hij dat zelf weten. Je kan niet van hem verwachten dat ie 40.000 km per jaar in een Fiat Panda gaat rijden.
Was is er mis met een Fiat Panda, heb er een jaar in gereden, big phun. Achterbank die de hele tijd in elkaar pleurde als iemand er op ging zitten, altijd humeur met zulke auto's.
Maar volgens mij valt (bijna) niemand Jean aan over het feit hij in een Ferrari rijd. Jean is gewoon een dildo of hij nou in een Ferrari rijdt of niet
Mar-18-2004 21:23
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
als die gozer gewoon al zijn geld in studio equip/label/muziek had gestoken en zijn eigen IT stijl (club,groove) was trouw gebleven dan stond ie nu in de dj mag 100
Mar-18-2004 22:46
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Bailey
Heb trouwens wel een keer zijn crib gezien op nl 3. Niet verkeerd, een flinke kast aan de Amstel
Hij woont nu in een penthouse in Almere, ook een hele dikke toko!
En ik vindt het ook echt niet erg dat hij met een ferrari komt aangekakt. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan. En hij doet het ook heel netjes opbouwend: M3 -> Porsche -> Maserati -> Ferarri. Maar idd, Jean had gewoon die groove stijl aan moeten houden en niet mee moeten lopen met de populariteit van de hardere stijlen. Ik heb nog een paar cd's in mn kast liggen van Strictly! dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje. Maar hij kan wel is aan zn attitude gaan werken want het is gewoon een arrogante kwal.
grtz,
TNG
Mar-18-2004 23:34
Massive84
Old Relic
Registered: Jul 2003
tering woont in almere? tijd om te verhuizen.
Mar-19-2004 00:17
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Hij heeft ook nog een Impreza gehad, en niet te vergeten een Yaris Maar da's weer een ander verhaal
Mar-19-2004 06:24
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by tango
dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje.
Heeeeeeeerlijk cd'tje is dit, brings back memories
Mar-19-2004 06:32
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by tango
Hij woont nu in een penthouse in Almere, ook een hele dikke toko!
En ik vindt het ook echt niet erg dat hij met een ferrari komt aangekakt. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan. En hij doet het ook heel netjes opbouwend: M3 -> Porsche -> Maserati -> Ferarri. Maar idd, Jean had gewoon die groove stijl aan moeten houden en niet mee moeten lopen met de populariteit van de hardere stijlen. Ik heb nog een paar cd's in mn kast liggen van Strictly! dj jean ibiza edition uit 2000 ofzo, dat zijn nog steeds meesterlijke cd'tjes om op te zetten in een lekker zonnetje. Maar hij kan wel is aan zn attitude gaan werken want het is gewoon een arrogante kwal.
grtz,
TNG
Helemaal mee eens.
Zijn cdtjes van vroegah waren top, ik luister met plezier die dingen nog af.
Ultieme zomer cd is zo'n oude die begin met "Show me" van Frank O Moriaghi!