עוד חצי שנה אין צבא ואז אני רק יתחיל לתכנן את הנסיעות אלה ... דווקא נראה מגוון טוב אחלה ארוע
___________________ CHICANE - EMPIRES ! ! !
yooooooo that's not bad at all1 sweeeeeeet!!!! Enjoy yourself and have fun bro!
תהנה אחי לא מכיר פה 90 אחוז מהדיג'אים
הגרמנים האלה כל דיג'יי נראה רוצח אבל שיהיה בכיף ?בלו דראגון, מה עם צבא 21 ? הלוואי והיה לי פרטנר לנסוע איתו וגם עוד מעט צבא מזדיין
___________________
כן זאת מסיבה יותר על הצד הטכנואידי.. בטח תהנו שם אבל עדיין זה לא ברמה של מסיבות אחרות כמו דאנס וואלי או אינרסיטי (מבחינת המוזיקה כמובן).. לא נורא, אין פה משהו שאלכוהול לא יכול לסדר אגב איפה מאורו פיקוטו ברשימה??? הוא תמיד מופיע במיידיי...
תודה 10X THANKS quote:Originally posted by TTman הגרמנים האלה כל דיג'יי נראה רוצח אבל שיהיה בכיף ?בלו דראגון, מה עם צבא 21 ? הלוואי והיה לי פרטנר לנסוע איתו וגם עוד מעט צבא מזדיין מממ...כן 21 חחח... quote:Originally posted by Sm0keMachine אגב איפה מאורו פיקוטו ברשימה??? הוא תמיד מופיע במיידיי... כן באמת מבאס שהאליל הזה לא מנגן השנה אבל חפיף עוד נתפוס אותו באירועים אחרים.
___________________ NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!! SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
quote:Originally posted by THE_BLUE_DRAGON מממ...כן 21 חחח... מלך
ואללה אני מעדיף לשמור את כספי לאירועים יותר מלודיים...
quote:Originally posted by markfeldman ואללה אני מעדיף לשמור את כספי לאירועים יותר מלודיים... נו אז אתה טס לאמסטרדם בסוף?
quote:נו אז אתה טס לאמסטרדם בסוף? ואללה אחי, כולם הבריזו לי ! סעחתק ! אני מקווה שלהבא יהיו אנשים רציניים... הרבה אירועים עוד לפנינו. 01-05-2004 - Armin van Buuren + M.I.K.E. - Antwerp Is Burning 31-07-2004 - GKGG - Stratford Upon Avon 07-08-2004 - Dance Valley - Spaarnwoude חוץ מזה עוד כמה ימים ארמין !!
Thanks jp I hope I will find you and the others TAS
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA