Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Review Markus Schulz - Coldharbour Sessions
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
globalgirl
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

hey, um, can someone translate? I'd really like to know what you all think, but I don't speak Dutch.....

Old Post Mar-23-2004 12:24  United States
Click Here to See the Profile for globalgirl Click here to Send globalgirl a Private Message Visit globalgirl's homepage! Add globalgirl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

every post says Cool and a must-buy and I agree to that, ordered my copy last week.. but translation SnuggLe's whole review wow..

SnuggLe's opininion is that CD1 is very laid-back trancy/progressive CD while CD2 is more energetic

Old Post Mar-23-2004 12:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by globalgirl
hey, um, can someone translate? I'd really like to know what you all think, but I don't speak Dutch.....

Good luck Snug with translating

He thinks the cd is a must-buy if you like trance and/or progressive.

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-23-2004 12:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

heb net mijn samplers binnen, op deze mooie zonnige dag....die Taxi tune is echt werkelijk geniaal!!!!! Wat mooi! De andere tracks zijn ook geweldig, maar deze slaat werkelijk alles. Moet dus alleen de cd nog. Ik zou willen dat er nog meer samplers komen. Elke track die op de sessions staan mag wat mij betreft ook op vinyl!

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Mar-23-2004 12:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by sndh
heb net mijn samplers binnen, op deze mooie zonnige dag....die Taxi tune is echt werkelijk geniaal!!!!! Wat mooi! De andere tracks zijn ook geweldig, maar deze slaat werkelijk alles. Moet dus alleen de cd nog. Ik zou willen dat er nog meer samplers komen. Elke track die op de sessions staan mag wat mij betreft ook op vinyl!

Hehe, precies waar we het over hadden vorige week

Old Post Mar-23-2004 13:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robert
Nick Robertson

Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by sndh

ik wacht zelf nog op de sampler

coole review, moet de cd zelf nog horen. staat trouwens wel een foutje in, ikke geen nederlander, ikke allochtoon

Old Post Mar-23-2004 13:37  Norway
Click Here to See the Profile for Robert Click here to Send Robert a Private Message Add Robert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Gerrit
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004

WAT EEN ONGELOOFLIJKE VETTE CD!!!

(net als de mixmag cd van armin)

olee olee!

Old Post Mar-23-2004 14:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Gerrit Click here to Send DJ Gerrit a Private Message Visit DJ Gerrit's homepage! Add DJ Gerrit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000
Re: Review Markus Schulz - Coldharbour Sessions

Idd een klasse review! Je maakt er echt een verhaal van en niet een opsomming van alleen de tracks. Ook de vele achtergrondinfo is interessant.. like that!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Na hoogtepunten komen dieptepunten, en op deze cd is dat naar mijn mening de Perry O’Neill instrumental remix van de grootste hit van het afgelopen jaar, As The Rush Comes. Deed dit nummer van de producers Gabriel & Dresden vele harten in de clubs sneller kloppen, nu lijkt de magie uitgewerkt. Te vaak gedraaid, te vaak al verschenen op cd’s? Geen idee. De remix van Perry O’Neill, wederom een Nederlander, is aardig maar het origineel is totaal niet te herkennen.

Ik snap alleen niet echt wat je hier precies mee wilt zeggen? Aangezien je zelf ook zegt "het origineel is totaal niet te herkennen". Eigenlijk is het gewoon een totaal andere nummer, dus de andere mixen mogen dan wel "overplayed" zijn, voor deze "remix" geldt dit zeker niet!

Ik vind het trouwens een topper

Old Post Mar-23-2004 14:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Divine9
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
Het eerste stuk vind ik goed geschreven, uitgezonderd van een paar fouten. Helaas gaat het niveau erg omlaag wanneer je beide cds aan het beschrijven bent. Herhalingen, zinnen die niet lekker lopen en vreemde constructies. Zoals: 'cd 1' & 'cd twee'. Waarom verschillend?

Je conclusie staat vol met herhalingen en zinnen die niet erg lekker lopen. Ik zou hem bijvoorbeeld zo schrijven:

Conclusie:
Een lekkere cd! Een must-buy wanneer je van progressieve-trance houdt of hoe je het ook wilt noemen. Zelfs als trance niet echt je ding is, zoals ondergetekende, is hij zeer de moeite waard. Een fantastische tracklist, nieuwe exclusieve remixen en lange versies van goede producties. Tweeëntwintig meesterwerkjes die Markus met veel liefde heeft omgezet tot een twee uur durend feestje.
Overigens, voor degene die Markus Schulz aan het werk wil zien: 29 april zal hij draaien samen met Armin van Buuren, Perry O’Neill, MIKE, Judge Jules en Eddie Halliwell tijdens de Armada Night in de XL te Amsterdam. Je kan ook altijd luisteren naar zijn ‘Global DJ Broadcast’ op www.tranceairwaves.com of hem zelfs mailen via [email protected]

Ik heb jammer genoeg niet echt veel tijd om naar de rest te kijken, maar ik vond deze wel grappig.

quote:

waarna het rustige ‘Numb’ van Christian Rush (de eerste die Markus belde toen hij deze cd mocht fabriceren

Wie belt nu wie? Niet echt duidelijk.

Markus: De eerste die door Markus gebeld werd...
Christian: Die eerste die bij Markus aan de telefoon hing....

ofzo...

Old Post Mar-23-2004 15:40  British Indian Ocean Territory
Click Here to See the Profile for Divine9 Click here to Send Divine9 a Private Message Add Divine9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Of anders ga je effe mierenneuken to the max.

Schrijf zelf eens wat ofzo.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Mar-23-2004 15:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Divine9
Het eerste stuk vind ik goed geschreven, uitgezonderd van een paar fouten. Helaas gaat het niveau erg omlaag wanneer je beide cds aan het beschrijven bent. Herhalingen, zinnen die niet lekker lopen en vreemde constructies. Zoals: 'cd 1' & 'cd twee'. Waarom verschillend?

Heb je wel gelijk in, maar dat is gewoon ontzettend lastig.
En consistentie is er inderdaad niet, had beter gemoeten. Twijfelde tussen voluit schrijven en nummers doen.

quote:

Je conclusie staat vol met herhalingen en zinnen die niet erg lekker lopen. Ik zou hem bijvoorbeeld zo schrijven:

Conclusie:
Een lekkere cd! Een must-buy wanneer je van progressieve-trance houdt of hoe je het ook wilt noemen. Zelfs als trance niet echt je ding is, zoals ondergetekende, is hij zeer de moeite waard. Een fantastische tracklist, nieuwe exclusieve remixen en lange versies van goede producties. Tweeëntwintig meesterwerkjes die Markus met veel liefde heeft omgezet tot een twee uur durend feestje.
Overigens, voor degene die Markus Schulz aan het werk wil zien: 29 april zal hij draaien samen met Armin van Buuren, Perry O’Neill, MIKE, Judge Jules en Eddie Halliwell tijdens de Armada Night in de XL te Amsterdam. Je kan ook altijd luisteren naar zijn ‘Global DJ Broadcast’ op www.tranceairwaves.com of hem zelfs mailen via [email protected]

Vind ik niet, maar dat is persoonlijk. Jou 'conclusie' is echt niet veel anders dan die van mij.

quote:

Ik heb jammer genoeg niet echt veel tijd om naar de rest te kijken, maar ik vond deze wel grappig.

Wie belt nu wie? Niet echt duidelijk.

Markus: De eerste die door Markus gebeld werd...
Christian: Die eerste die bij Markus aan de telefoon hing....

ofzo...

Daar heb je gelijk in....... foutje!

Bedankt voor de opmerkingen. Maar zoals Basd zegt, schrijf er zelf maar eens een Het is ontzettend lastig om (vooral als je niet van Trance houdt) een recensie moet schrijven.

quote:
Originally posted by moogwai
Ik snap alleen niet echt wat je hier precies mee wilt zeggen? Aangezien je zelf ook zegt "het origineel is totaal niet te herkennen". Eigenlijk is het gewoon een totaal andere nummer, dus de andere mixen mogen dan wel "overplayed" zijn, voor deze "remix" geldt dit zeker niet!

Mjah had me daar wat beter uit moeten drukken. Hij lijkt gewoon totaal niet op het origineel, dat vind ik ten eerste een minpunt. Ten tweede is het gewoon een matige track!

Old Post Mar-23-2004 15:47 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Divine9
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
O jee, iemand is op zijn teentjes getrapt! Ik las: "Als er fouten / aanvullingen inzitten, geef het even door aub!" Mijn gedachte, ik geef mijn mening even.

quote:

Schrijf zelf eens wat ofzo.

Wees niet bang, ik schrijf genoeg.

Old Post Mar-23-2004 15:47  British Indian Ocean Territory
Click Here to See the Profile for Divine9 Click here to Send Divine9 a Private Message Add Divine9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Review Markus Schulz - Coldharbour Sessions
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP this track in sensation black [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPOS - Remember (Summer sun) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:41.

Forum Rules: