Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Pitch Control flyttar (Flytt REA)
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Vizay
montana: [hidden] backtoplastic [/hidden]

njae ingen speciell, en som jag anser vara mycket bättre än pitch iaf när det kommer till trance

btp har "lite" bättre utbud utav trance ja... :P Ändå inte fullt ut så mycket jag skulle vilja se, men det är väl house & techno som säljer mest så då tar man ju in mer sånt.

Var också på pitch och köpte Trance Nation biljetter (fixa en Monday Bar t-shirt också "Lucia Cruise 2002" <- Liksom va?!) och tog och kollade inte lite på deras skivor också. Kan inte säga att jag hittade något som jag blev sugen på. Rean hade inte startat då heller så 12orna låg på 100 spänn styck (!!!), om man nu inte gick och plockade upp en skiva med en slemmig latino snubbe på ur den mediokra rea hyllan...

Ska dock ta och besöka den nya butiken sen och se om det ändras något på skivfronten då...

Old Post Mar-27-2004 13:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferren
tranceaddict

Registered: Feb 2003

Trodde Pitch alltid var ett urval för Hiphop DJ's.
När det gäller trance så ser man mest bara Blackhole och Nukleuz.
När det dock gäller techno så brukar dom ha lite shyssta skivor.

Men sen kvaliten på skivorna, min polare skulle lyssna på en skiva, den var full med fettfläckar och en riktigt stor fet repa på B sidan.

Sen är dom allmänt otrevliga som jobbar där. Brukar enbart nu förtiden gå dit och köpa biljetter till evenemang.

Annars så är Back To Plastic och DJService dom ända som håller måttet på kvalité och sortiment inom den elektroniska sidan i Sverige enligt mig.

Old Post Mar-27-2004 17:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Ferren Click here to Send Ferren a Private Message Visit Ferren's homepage! Add Ferren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Pitch Control flyttar (Flytt REA)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother beautiful track to identify (#10) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWorkafiction - Across [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:37.

Forum Rules: