Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Speakerplay 29 mei
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik denk dat ik en naar de stadsblokken ga en naar de HMH...

Ja maar jij bent ook een bikkel, maar dat wist je al! (Earth/Awakenings etc ).... dat trek ik allemaal niet, plus mijn portemonnee nie!

Old Post May-11-2004 10:28 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

quote:
Ik denk dat ik en naar de stadsblokken ga en naar de HMH...

denk dat ik ook beide feestjes scoor ondanks mijn plan om weer minder te gaan feesten

Ga eens dood!

Old Post May-11-2004 16:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roos22
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

Count me in!!!!

Old Post May-11-2004 17:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roos22 Click here to Send Roos22 a Private Message Add Roos22 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

gezellig

Ga eens dood!

Old Post May-11-2004 17:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Zo dat was wel weer een lekker feestje

Leuk sfeertje, relaxte mensen, HMH geluid, gratis water, lekkere setjes...

Ik heb me in ieder geval goed vermaakt

Old Post May-30-2004 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

Hier toch maar ff een reportje voor de vorm

Ik was al bang dat de overstap van prog naar het betere stamp- en beukwerk lastig kon zijn en door het übergestamp van Green Velvet was dit in den beginne zeker het geval ....
Uiteindelijk kwam ik toch voor Wizard Mills en die maakte de avond meer dan worth it!!

Green Velvet
Ging van best lekkere tech naar quasi hardstyle en weer terug en weer heen ... niet echt fijn dus maar toch 1 hoogtepunt: Spektrum - Kinda new (Tiefschwarz dub)

Dave Clarke
Live en best apart ... van hoog naar laag, was vaak heerlijk maar er zat erg weinig lijn in

Jeff Mills
Ik vond het mééééésterlijk; heb echt 'geweldig genoten' van zijn set; geen seconde stil gestaan

Steve Rachmad
Kon zeker na de superset van Mills mijn aandacht niet vasthouden; ben daarom maar boven gaan kijken ....

Steffi
Heel fijne verassing met lekkere electrohouse Klonk een stuk lekkerder dan Rachmad en ik was best onder de indruk van mevrouws mixkwaliteiten (en de amateur-dj's met mij ook)!

Old Post May-30-2004 13:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
RollinŽ Rhythms

Registered: Jan 2001

Zoooo dat was me het feestje wel zeg!!!
Straks ff reportje maken.

Duidelijk was dat Jeff Mills man van de avond was, echt supervet!!!!!

Old Post May-30-2004 14:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

quote:
Zo dat was wel weer een lekker feestje

Leuk sfeertje, relaxte mensen, HMH geluid, gratis water, lekkere setjes...

Ik heb me in ieder geval goed vermaakt

Gratis water ??

Uit de kraan neem ik aan ?

Old Post May-30-2004 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Smirnoff
Gratis water ??

Uit de kraan neem ik aan ?

Jep...dat wel...

Old Post May-30-2004 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

ik vond miss kitin wel cool :B

leuke set was dat!

Ga eens dood!

Old Post May-30-2004 15:16  Netherlands
TranceFool
RollinŽ Rhythms

Registered: Jan 2001

Om ongeveer kwart over 10 vertrokken van huis. We hadden wat vertraging omdat we een afslag hadden gemist en toen we bij de Arena aankwamen was net het concert van Froger afgelopen dus het was overal nogal druk. Na paar minuten toch mooi plekje gevonden, lekker dicht bij de HMH. Bij de ingang 15 minuutjes moeten wachten en we waren binnen. Altijd handig in de hmh dat je lekker snel en gratis kan pissen, super. Toen we de zaal binnen liepen zetten Bart Skills net zn laatste plaat op. Jammer, want dar had ik nog wel wat meer van mee willen pakken.
Green Velvet begon gelijk lekker vond ik. Techhouse achtig met af en toe een lekker funky plaatje. Eerste uur vond ik zeeer goed te doen heb echt staan te genieten. Mixtechnisch vond ik hem ook echt heel sterk. Superlange overgangen zover ik heb gehoord zowat naadloos aan elkaar. Na verloop van tijd werd het een stukkie steviger en knalde die er wat electro achtige techno plaatjes in, zaten een paar flinke knallers bij . Na 1.5 uur gooide die er wel een paar zeer stevige platen in, vond ik minpuntje want dit paste er niet echt in. Dit was gewoon flinke oldschool. Gelukkig wisselde hij het goed af en was het laatste kwartiertje toch ook weer erg sterk. Zeer goeie set vond ik het waar ik me goed op heb vermaakt .
Daarna Dave Clarke. Ik had vooraf liever gehad dat Dave gewoon een DJ-set zou doen, maar goed live had ik em nog nooit meegemaakt dus ik was zeer benieuwd. Hij begon erg sterk, maar na 3 tracks gooide die er ineens een hip-hop track in....had voor mij niet echt gehoeven . Er kwamen een paar zeer oude Dave Clarke plaatjes voorbij geloof ik (titels ff kwijt) klonk iig wel goed. Hij kon volgens mij alleen niet echt lang de aandacht vast houden, het was steeds opbouwen naar een climax en dan weer beginnen met een nieuwe track, terwijl het met zn djsets altijd in 1x doorblaast. Aan het eind nog What Was Her Name gehoord en The Wolf, dat was wel vetjes. Vond het leuk om een keer live mee te maken maar doe mij maar gewoon een DJ set, zit veel meer power in
Toen Jeff Mills. Ik wist eerlijk gezegd niet echt wat ik van hem moest verwachten. Ik hoopte dat het niet in de style van zn album was want dat trek ik niet echt. Het begin vond ik matig, maar na 3 tracks begon het er toch lekker in te komen. We besloten toch om ff wat te gaan eten en in de kleine zaal wat rond te hangen. Zaal was daar ook goed gevuld. Toen we terug gingen naar de grote zaal begon het spektakel . Jeff Mills was echt keihard aan het knallen, The Bells kwam voorbij heeeeeel erg vet , verder bijna allemaal onbekende platen gehoord. Maar de laatste 30 minuten sloeg echt alles. Hij deed volgens mij iets live?? (misschien kan iemand mij precies uitleggen hoe hij het deed, want ik weet het niet precies Hij zat iig flink te spelen met de effectjes . Eerst hoorde je een keiharde bass. En verder bestond de track eigenlijk maar uit 2 sampletjes: een handclap (met echt zoŽn oldschool sound) en een trommel (ala Plastikman - Spastik) en daar bouwde die zoŽn verschrikkelijk vette climax mee echt bizar!!!! was super!! Volume vol open en die bass stond zooo hard . Laatste half uur was echt aan 1 stuk door knallen, wat een geweldige set!!!!
Steve Rachmad nam het over. Hij zou een electro set doen maar volgens mij had hij al snel door dat dit na het brute geweld van Mills weinig zin had. Het begin viel je dus ook echt flink naar beneden, maar na 20 minuutjes kwam ik er toch wel lekker in en kon ik ook de set van Rachmad wel waarderen. Om kwart over 6 zijn we naar huis gegaan en om half 8 lag ik al heerlijk in mn bedje.

Nog wat andere puntjes: Het publiek vond ik wel relaxed, sfeer was ook wel goed maar niet bijzonder. Verhouding man / vrouw was denk ik 70/30, maar de meeste vrouwens die er liepen waren jumjum dus dat zat eigenlijk ook wel goed. Ik vond het licht matigjes. Er hingen wel wat leuke lampen enzo maar een lasertje had niet misstaan .

Conclusie:
+Lokatie, HMH blijft een erg fine lokatie met zeer goed geluid
+De muziek was over de gehel avond zeer goed
+Jeff Mills was echt geweldig, mijn nieuwe held
+Geen vervelende dingen gezien, sfeer zat er best goed in

-Als Dave Clarke een DJset had gedaan ipv live had mn avond helemaal compleet geweest
-Licht had beter gekund.

Al met al een superfeest, kon mn verjaardag om 12 uur niet beter beginnen

Old Post May-30-2004 15:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by TranceFool
Maar de laatste 30 minuten sloeg echt alles. Hij deed volgens mij iets live?? (misschien kan iemand mij precies uitleggen hoe hij het deed, want ik weet het niet precies Hij zat iig flink te spelen met de effectjes . Eerst hoorde je een keiharde bass. En verder bestond de track eigenlijk maar uit 2 sampletjes: een handclap (met echt zoŽn oldschool sound) en een trommel (ala Plastikman - Spastik) en daar bouwde die zoŽn verschrikkelijk vette climax mee echt bizar!!!!

mills heeft meestal een 909-drumcomputer bij zich, waarmee hij drumsessies in zn sets verwerkt

Old Post May-30-2004 15:58  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Speakerplay 29 mei
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAfrican Chant [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Sakin & Friends - "Protect Your Mind" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:23.

Forum Rules: