Originally posted by DJ_Laszlo
Jag ska ha hand om mitt första radioprogram här på Växjö klubb nu på tisdag (tidigare gångerna har jag suttit med som sidekick i studion för att bli varm i kläderna) och jag blev också lite smått överraskad över hur svårt det är att fylla en fjuttig timma med högkvalitativ musik. Har haft otroligt svårt att bestämma mig under de två senaste dagarna över vilka låtar jag ville ha med, och vilka jag inte ville ha med. Det har väl iofs en del att göra med att det är första gången jag ska leda programmet och själv stå för musiken och jag vill göra ett så bra första intryck som möjligt - but none the less.
är det på studentradion 102.4 här i växjö?
Isåfall är jag på på att rippa =)
Mar-27-2004 13:02
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by jofawe
är det på studentradion 102.4 här i växjö?
Isåfall är jag på på att rippa =)
Det stämmer 19.00-20.00 på tisdagar, precis innan den kristna närradion...vi värmer upp lite åt de
Originally posted by DJ_Laszlo
Jag ska ha hand om mitt första radioprogram här på Växjö klubb nu på tisdag (tidigare gångerna har jag suttit med som sidekick i studion för att bli varm i kläderna) och jag blev också lite smått överraskad över hur svårt det är att fylla en fjuttig timma med högkvalitativ musik. Har haft otroligt svårt att bestämma mig under de två senaste dagarna över vilka låtar jag ville ha med, och vilka jag inte ville ha med. Det har väl iofs en del att göra med att det är första gången jag ska leda programmet och själv stå för musiken och jag vill göra ett så bra första intryck som möjligt - but none the less.
Ja, precis.. Det blir förvisso lättare med tiden, men det är långt ifrån samma sak att spela på en klubb som att spela på radio. Folk lyssnar dessutom på ett helt annat sätt.