|
|
|
|
 |
C-quence
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
|
|
|
Hoi,
Leuk om deze topic door te lezen!
Volgens mij is de nieuwe lichting producers vooral Nederlands omdat we opgegroeid zijn tussen namen als Tiesto, Ferry Corsten, Rank 1, Armin etc etc.
Het heeft volgens mij niet zo erg veel met reason te maken, want er zijn ontzettend veel mensen (in het buitenland) die reason gebruiken en (nog) niet doorgebroken zijn.
Het scheelt wel voor het produceren zelf, dat moet ik toegeven. Het is een mooi programma om mee te beginnen, omdat alle basis principes vrijwel aanwezig zijn: synth's, samplers, drummachines. Niet op ontzettend goeie kwaliteit, maar goed genoeg om er een release mee te maken blijkbaar 
Van de bovenstaande lijst ken ik alleen Sander van Doorn en Mark Otten niet persoonlijk, maar ik tel maar 5 producers die Reason gebruiken.
Leuk weetje: Perry O'Neil klikt alles met de muis in, gebruikt geen midi keyboard! (petje af!)
Enne... het is niet makkelijk om een nummer te maken in Reason.
Zelf ben ik nu ongeveer 2 á 3 jaar bezig met Reason (intussen overgestapt naar Cubase) en nu begin ik het pas goed te begrijpen hoe het werkt.
edit: http://www.vccbv.nl/cquence/newtrack3.mp3
Toevallig vanavond met een nieuwe track bezig, ben benieuwd of iemand kan bepalen of het uit reason komt of niet... 
Last edited by C-quence on Mar-29-2004 at 22:33
|
|
Mar-29-2004 22:24
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:17.
Forum Rules: