|
Oei, FOUT Tim Mayas in Peru De Maya's zitten in Centraal Amerika. Het is verbazingwekkend hoe zo'n intelligent en vooruitstrevend volk heeft kunnen evoluëren in een stel debielen met oogkleppen en een te groot libido 
Qua reizen? Ik wil heel veel. Ik vind dat, nu ik zowel in Europa en Afrika als de Amerika's heb gewoond, ik nu toch ook maar naar Azië moet! Dus ik ben plannen aan het maken om met een vriendin voor een periode van 10 maanden ofzo in bijvb. Cambodja, Maleisië of Sri Lanka een baan te zoeken. Voor mij is het geen probleem, met mijn diploma en skills kom ik overal (haha), bovendien zal ik na mijn stage een aantal zeer waardevolle aanbevelingsbrieven op zak hebben!
Als ik daar van terugben wil ik, zoals ik het nu zie, voor een periode van 4 of 6 maanden op een cruiseschip als assistent entertainment manager ofzo (het liefst Norwegian Cruises want die hebben Hawaii als thuisbasis) om een beetje een startkapitaal te vergaren voor mijn verhuizing naar Toronto! Ik ben op m'n stage al een beetje aan het netwerken en hoop dat ik tegen die tijd bij een Event Management bedrijf aan het werk kan. Ik denk dat Canada wel een goede tijdelijke thuisbasis is, want dan verdien ik iig genoeg om 1 of 2 keer per jaar mijn reisdrang gehoorzamen en ALLE plekken zien die ik nog wil zien. En TERING dat zijn er veel! Rusland, Japan, Oceanië, Egypte, Israel, Kenia/Tanzania/Oeganda, Namibië/Botswana/Zimbabwe, Zuid Amerika, Europese hoofdsteden...ga zo maar door!
En dan nog de motorrijtocht over de Route 66 die ik over zo'n 5 jaar met een vriendin ga doen. En meevaren met een vrachtschip van Rotetrdam naar de States.
Qua dj's? Als ik Nick Warren niet binnen nu en 5 jaar zie optreden dan koop ik een jachtgeweer en schiet m op z'n stoep door t hoofd whehhee
Qua feesten...ik wil nog wel naar een rave voordat ik Mexico verlaat
Qua andere dingen? Ik wil nog een keer aan de heroïne
Ik wil nog heel veel dignen doen, maar ben ook zeker heel erg tevreden met de loop van m'n leven, tot nu toe! Ik kan met zekerheid zeggen dat als de wereld morgen vergaat ik nergens spijt van heb en me erbij neer kan leggen dat dat het einde is! En dat vind ik eigenlijk een goed teken!
p.s. Riz, moeten we nog over Yoda praten? hihihi XxX!!