Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

Wat een vette line-up
denk dat ik mn vakantie maar es ga aanpassen aan dit feestje...

Bouma's: nila.nl back online?

Old Post Apr-03-2004 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

count me in!

wordt zo weer een dure zomer maar ja, ik heb HEEEEEEEEEEEL wat in te halen bovendien is Nature One gratis


Als ik opeens niet kan mag iemand me afschieten en als Nick Warren WEER niet komt hang ik me aan het dichtsbijzijnde verkeerslicht. OK?


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Apr-03-2004 19:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Ik weet nog niet of ik ga, lijkt me erg vet maar het is weer duur, plus daarvoor Extrema en erna Dance Valley. Maybe maar met het vliegtuig dit jaar, ik hoorde dat Easyjet 47 euro is voor retour als je nu boekt......

Ik zou dan zeker gaan voor namen als Nick Warren, Howells, Sasha, Digweed, Mistress Barbara, Tim Deluxe Live , Zabiela......en Oakey heb ik ook nog NOOIT gezie, dus die moet dan ook maar

Even over nadenken.

Kan ik een optie op een plaats in de bus hebben?


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Apr-03-2004 20:57 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-03-2004 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by Remy D
Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV



juist heer remy. goed gesproken! het feest vorig jaar miste duidelijk een goede organisatie en dan praat ik niet eens over het huiskamer geluids niveau in de hard house

natuurlijk is de line up top. maar 20 uur in de bus zitten voor

1: slechte organisatie
2: 99% kans op regen
3: het verbieden van glow sticks mee naar binnen te nemen maar geen foullering doen zodat iedereen zwaar aan de pillen zit
4: Prijzig
5: Ondanks dat de engelse aardig zijn hangt er toch niet echt een uitgelaten sfeer. ok de mensen feesten wel maar er hing geen sfeer van vanavond wordt de beste avond ooit en we gaan er vol tegen aan feesten
6: Lelijke engelse vrouwn

.......zie ik dus niet zitten. komt nog eens bij dat week erna dance valley is en ik nog naar vakantie moet.

kortom wij nederlanders moeten eens af van dat altijd maar naar het gras is groener kijken. We hebben gewoon de beste feesten in nederland. punt uit


___________________

Old Post Apr-04-2004 06:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Remy D
Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV


Blaaaaaaaaaat. Lul niet man, clubbing in de UK is echt wat anders dan NL. Tuurlijk zijn feesten hier beter geregeld, maar een lineup zoals GKGG kan Mysteryland ECHT nog wat van leren.......
Het gaat om het gehele plaatje etc, niet alleen om hoe het georganiseerd is. En sfeer? Die was daar echt 100000000x beter!


Maar met de bus ga ik ook maybe niet, dit jaar wel met het vliegtuig als ikga


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Apr-04-2004 10:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by SnuggLe
maar een lineup zoals GKGG kan Mysteryland ECHT nog wat van leren.......

Gelul. NEderland is HArdsyle/Hardcore land en Uk is Progressive. Dus hun hebben een kut tentje met de beste Prog gasten en hier op ML staan de beste HS gasten. om maar wat te vergelijken. Kijk dat hier altijd dom gelult word over HS is jullie goed recht maar dat maakt een line-up nog niet slecht. Want als jij toch over een zogenaamd heel plaatje wil bekijken had je zelf ook wel kunnen ondervinden dat een Line-up van ML voor feestend NL een betere line-up is dan GKGG!!

En sfeer OP DV (WAAR JIJ NIET WAS) was 1000000000000000000000000000 x beter dan GKGG!!

Echt geen leuke dingen gezien en gehoord van GKGG. Jongen uit de bus die onder bedreiging van een mes al zijn geld + tel moest afgeven aan een paar engelsen en mijn broer zag een jongen door een mann of 6 in elkaar geschopt worden terwijl hij al op de grond lag. En ja als je geen security heb dan kan je zo'n iemand niet helpen. Maarja genoeg over dit gezeik want dit wordt anders weer zo'n ja/nee spelletje.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-04-2004 10:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Remy heeft wel gelijk.
Zo bijzonder vond ik de sfeer niet op GKGG. Misschien tot een uur of 2 een leuke sfeer maar daarna vond ik het maar een vaag zooitje.

Vrijwel geen security en ook ik werd bijna beroofd. De line up is natuurlijk wel heel goed maar zoiets gaat ook wel komen in Nederland een keer

Voor die echte speciale engelse sfeer moet je denk ik echt naar de clubs.

Old Post Apr-04-2004 11:05  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Remy D
Gelul. NEderland is HArdsyle/Hardcore land en Uk is Progressive. Dus hun hebben een kut tentje met de beste Prog gasten en hier op ML staan de beste HS gasten. om maar wat te vergelijken. Kijk dat hier altijd dom gelult word over HS is jullie goed recht maar dat maakt een line-up nog niet slecht. Want als jij toch over een zogenaamd heel plaatje wil bekijken had je zelf ook wel kunnen ondervinden dat een Line-up van ML voor feestend NL een betere line-up is dan GKGG!!

En sfeer OP DV (WAAR JIJ NIET WAS) was 1000000000000000000000000000 x beter dan GKGG!!

Echt geen leuke dingen gezien en gehoord van GKGG. Jongen uit de bus die onder bedreiging van een mes al zijn geld + tel moest afgeven aan een paar engelsen en mijn broer zag een jongen door een mann of 6 in elkaar geschopt worden terwijl hij al op de grond lag. En ja als je geen security heb dan kan je zo'n iemand niet helpen. Maarja genoeg over dit gezeik want dit wordt anders weer zo'n ja/nee spelletje.


Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja.......zo had ik het niet bekeken. Maar toch vind ik dan persoonlijk GKGG beter dan ML, en de sfeer in Engeland vond IK top.

Maar wat boeit het DAT IK ER NIET WAS???? Waarom moet zoiets d'r in, wat zeik je man, kneus! Ben vaak genoeg op DV geweest, so what the hell?? Oh nee sorry, jij bent ubervet en gaaf dat jij er wel was

En ja ik ben op mijn pikkie getrapt want ik baalde toen ONTZETTEND dat ik er niet bij was, heb nog nooit zo'n kutverjaardag gehad, so stfu!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Last edited by SnuggLe on Apr-04-2004 at 11:26

Old Post Apr-04-2004 11:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar wat boeit het DAT IK ER NIET WAS???? Waarom moet zoiets d'r in, wat zeik je man, kneus! Ben vaak genoeg op DV geweest, so what the hell?? Oh nee sorry, jij bent ubervet en gaaf dat jij er wel was

En ja ik ben op mijn pikkie getrapt want ik baalde toen ONTZETTEND dat ik er niet bij was, heb nog nooit zo'n kutverjaardag gehad, so stfu!


WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAaa prachtig!! Hahahahaha en dat was niet eens bedoeld om je op de kast te jagen!! hahahahaaa


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-04-2004 20:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location:

rofl aapies
es effe kijken wat het kost als ik met de auto ging...

Old Post Apr-04-2004 22:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Remy D
WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAaa prachtig!! Hahahahaha en dat was niet eens bedoeld om je op de kast te jagen!! hahahahaaa



Maar dat lukt je wel, want ik baal nog steeds dat ik niet op Dance Valley was, aap!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Apr-05-2004 05:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBeautiful Trance Tune --> played in Ibiza in 1998 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUtah Saints - Star (Union Jack remix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!