Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Wat een vette line-up
denk dat ik mn vakantie maar es ga aanpassen aan dit feestje...

Bouma's: nila.nl back online?

Old Post Apr-03-2004 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

count me in!

wordt zo weer een dure zomer maar ja, ik heb HEEEEEEEEEEEL wat in te halen bovendien is Nature One gratis

Als ik opeens niet kan mag iemand me afschieten en als Nick Warren WEER niet komt hang ik me aan het dichtsbijzijnde verkeerslicht. OK?

Old Post Apr-03-2004 19:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Ik weet nog niet of ik ga, lijkt me erg vet maar het is weer duur, plus daarvoor Extrema en erna Dance Valley. Maybe maar met het vliegtuig dit jaar, ik hoorde dat Easyjet 47 euro is voor retour als je nu boekt......

Ik zou dan zeker gaan voor namen als Nick Warren, Howells, Sasha, Digweed, Mistress Barbara, Tim Deluxe Live , Zabiela......en Oakey heb ik ook nog NOOIT gezie, dus die moet dan ook maar

Even over nadenken.

Kan ik een optie op een plaats in de bus hebben?

Old Post Apr-03-2004 20:57 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-03-2004 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Remy D
Ga echt niet weer 20 uur in die kutbus zitten voor dit feest. De mensen zitten altijd wel op ID&T te kankeren hier maar GKGG kan heel wat leren van Mysteryland van vorig jaar. Dat was namelijk vele malen beter geregeld en er hing een veel betere sfeer. Vond het leuk om een keer mee te maken maar het heeft mij echt niet kunnen overtuigen om nog een keer naar dit feest te gaan. En dan vergelijk ik het nog niet eens met DV

juist heer remy. goed gesproken! het feest vorig jaar miste duidelijk een goede organisatie en dan praat ik niet eens over het huiskamer geluids niveau in de hard house

natuurlijk is de line up top. maar 20 uur in de bus zitten voor

1: slechte organisatie
2: 99% kans op regen
3: het verbieden van glow sticks mee naar binnen te nemen maar geen foullering doen zodat iedereen zwaar aan de pillen zit
4: Prijzig
5: Ondanks dat de engelse aardig zijn hangt er toch niet echt een uitgelaten sfeer. ok de mensen feesten wel maar er hing geen sfeer van vanavond wordt de beste avond ooit en we gaan er vol tegen aan feesten
6: Lelijke engelse vrouwn

.......zie ik dus niet zitten. komt nog eens bij dat week erna dance valley is en ik nog naar vakantie moet.

kortom wij nederlanders moeten eens af van dat altijd maar naar het gras is groener kijken. We hebben gewoon de beste feesten in nederland. punt uit

Old Post Apr-04-2004 06:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:

Blaaaaaaaaaat. Lul niet man, clubbing in de UK is echt wat anders dan NL. Tuurlijk zijn feesten hier beter geregeld, maar een lineup zoals GKGG kan Mysteryland ECHT nog wat van leren.......
Het gaat om het gehele plaatje etc, niet alleen om hoe het georganiseerd is. En sfeer? Die was daar echt 100000000x beter!

Maar met de bus ga ik ook maybe niet, dit jaar wel met het vliegtuig als ikga

Old Post Apr-04-2004 10:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by SnuggLe
maar een lineup zoals GKGG kan Mysteryland ECHT nog wat van leren.......

Gelul. NEderland is HArdsyle/Hardcore land en Uk is Progressive. Dus hun hebben een kut tentje met de beste Prog gasten en hier op ML staan de beste HS gasten. om maar wat te vergelijken. Kijk dat hier altijd dom gelult word over HS is jullie goed recht maar dat maakt een line-up nog niet slecht. Want als jij toch over een zogenaamd heel plaatje wil bekijken had je zelf ook wel kunnen ondervinden dat een Line-up van ML voor feestend NL een betere line-up is dan GKGG!!

En sfeer OP DV (WAAR JIJ NIET WAS) was 1000000000000000000000000000 x beter dan GKGG!!

Echt geen leuke dingen gezien en gehoord van GKGG. Jongen uit de bus die onder bedreiging van een mes al zijn geld + tel moest afgeven aan een paar engelsen en mijn broer zag een jongen door een mann of 6 in elkaar geschopt worden terwijl hij al op de grond lag. En ja als je geen security heb dan kan je zo'n iemand niet helpen. Maarja genoeg over dit gezeik want dit wordt anders weer zo'n ja/nee spelletje.

Old Post Apr-04-2004 10:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Remy heeft wel gelijk.
Zo bijzonder vond ik de sfeer niet op GKGG. Misschien tot een uur of 2 een leuke sfeer maar daarna vond ik het maar een vaag zooitje.

Vrijwel geen security en ook ik werd bijna beroofd. De line up is natuurlijk wel heel goed maar zoiets gaat ook wel komen in Nederland een keer

Voor die echte speciale engelse sfeer moet je denk ik echt naar de clubs.

Old Post Apr-04-2004 11:05  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Gelul. NEderland is HArdsyle/Hardcore land en Uk is Progressive. Dus hun hebben een kut tentje met de beste Prog gasten en hier op ML staan de beste HS gasten. om maar wat te vergelijken. Kijk dat hier altijd dom gelult word over HS is jullie goed recht maar dat maakt een line-up nog niet slecht. Want als jij toch over een zogenaamd heel plaatje wil bekijken had je zelf ook wel kunnen ondervinden dat een Line-up van ML voor feestend NL een betere line-up is dan GKGG!!

En sfeer OP DV (WAAR JIJ NIET WAS) was 1000000000000000000000000000 x beter dan GKGG!!

Echt geen leuke dingen gezien en gehoord van GKGG. Jongen uit de bus die onder bedreiging van een mes al zijn geld + tel moest afgeven aan een paar engelsen en mijn broer zag een jongen door een mann of 6 in elkaar geschopt worden terwijl hij al op de grond lag. En ja als je geen security heb dan kan je zo'n iemand niet helpen. Maarja genoeg over dit gezeik want dit wordt anders weer zo'n ja/nee spelletje.

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja.......zo had ik het niet bekeken. Maar toch vind ik dan persoonlijk GKGG beter dan ML, en de sfeer in Engeland vond IK top.

Maar wat boeit het DAT IK ER NIET WAS???? Waarom moet zoiets d'r in, wat zeik je man, kneus! Ben vaak genoeg op DV geweest, so what the hell?? Oh nee sorry, jij bent ubervet en gaaf dat jij er wel was

En ja ik ben op mijn pikkie getrapt want ik baalde toen ONTZETTEND dat ik er niet bij was, heb nog nooit zo'n kutverjaardag gehad, so stfu!

Last edited by SnuggLe on Apr-04-2004 at 11:26

Old Post Apr-04-2004 11:16 
Remy D
Oranje!!!!

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar wat boeit het DAT IK ER NIET WAS???? Waarom moet zoiets d'r in, wat zeik je man, kneus! Ben vaak genoeg op DV geweest, so what the hell?? Oh nee sorry, jij bent ubervet en gaaf dat jij er wel was

En ja ik ben op mijn pikkie getrapt want ik baalde toen ONTZETTEND dat ik er niet bij was, heb nog nooit zo'n kutverjaardag gehad, so stfu!

WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAaa prachtig!! Hahahahaha en dat was niet eens bedoeld om je op de kast te jagen!! hahahahaaa

Old Post Apr-04-2004 20:44  Netherlands
Switch
Supreme tranceaddict

rofl aapies
es effe kijken wat het kost als ik met de auto ging...

Old Post Apr-04-2004 22:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAaa prachtig!! Hahahahaha en dat was niet eens bedoeld om je op de kast te jagen!! hahahahaaa

Maar dat lukt je wel, want ik baal nog steeds dat ik niet op Dance Valley was, aap!

Old Post Apr-05-2004 05:41 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > GKGG - 31 juli - Stratford upon Avon - Engeland
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBeautiful Trance Tune --> played in Ibiza in 1998 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUtah Saints - Star (Union Jack remix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:47.

Forum Rules: