Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Echt kansloos weer dit, hier kan ik maar weer echt 1 ding uit concluderen en dat is dat er verschrikkelijk aan een paar ballen word gelikt van de "mod" EI!! "Ohhh "mod" EI je bent zo goed en je moet hier je werk van maken, mag ik nu ik op je gestemt heb een keer aan je piemel zuigen."
Dit is doorgestoken kaart!!! Dit kunnen de heren juryleden gewoonweg niet maken tegenover de andere 21 deelnemers.. Rukkers naaiers!!!
maar ik wel.
Originally posted by Remy D Echt kansloos weer dit, hier kan ik maar weer echt 1 ding uit concluderen en dat is dat er verschrikkelijk aan een paar ballen word gelikt van de "mod" EI!! "Ohhh "mod" EI je bent zo goed en je moet hier je werk van maken, mag ik nu ik op je gestemt heb een keer aan je piemel zuigen."
Dit is doorgestoken kaart!!! Dit kunnen de heren juryleden gewoonweg niet maken tegenover de andere 21 deelnemers.. Rukkers naaiers!!!
maar ik wel.
Hahahaha Remy, geweldig
Wanneer ga je weer een keer mee feesten met ons ?
Apr-03-2004 23:28
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hahahaha Remy, geweldig
Wanneer ga je weer een keer mee feesten met ons ?
Ja dat moet snel weer gebeuren. Ik denk wel dat ik naar Mauro ga in de HMH, en omdat je hem vanavond mist kan jij daar dus ook wel heen gaan.
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
Apr-04-2004 09:10
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
Gefeliciteerd Eieregooie! En alle mensen bedankt die hebben meegeholpen. Tot de volgende mixcontest
Apr-04-2004 09:40
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Remy D
Ja dat moet snel weer gebeuren. Ik denk wel dat ik naar Mauro ga in de HMH, en omdat je hem vanavond mist kan jij daar dus ook wel heen gaan.
Nee, even wat verder met de trein naar het noorden: Tomorrow is dan in de Hemkade. De hele avond technooooooooooooo!
Apr-04-2004 10:09
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
grats ei.
you is the man
Apr-04-2004 10:55
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
gefeliciteerd Ruben!
En nou moet je eens snel wat met die 'contacten' gaan doen...
Apr-04-2004 11:58
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Gefeliciteerd Ei! De beste mixen wil ik zeker eens checken.
Waar blijven de tracklisten