Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > YUNUS GÜVENEN@La Villa , Paris, le 30/04/2004
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Massi
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Petite info supplémentaire: il y aura 2 salles, une progressive avec Yunus et une Transe avec le collectif Lust!!!!!

Old Post Apr-13-2004 09:09  Monaco
Click Here to See the Profile for Massi Click here to Send Massi a Private Message Add Massi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Massi

une Transe avec le collectif Lust!!!!!

du style ?
2-3 titres de trance que vous allez jouer par exemple ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-13-2004 09:47  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

J'ai l'impression que cela sera un gros rassemblement

Old Post Apr-13-2004 14:56  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

j viens de commander mon billets d'avion, j'ai hate d'y etre ^^

Old Post Apr-13-2004 15:06  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
j viens de commander mon billets d'avion, j'ai hate d'y etre ^^

strasbourg-Paris en avion
Putain mais ca va te revenir plus cher que le train nan ???

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-13-2004 15:15  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massi
Supreme tranceaddict

Pour ce qui est du type de Trance qui sera joué je ne peut être hyper précis...
Je sais seulement que c'est un dj qui vient de Goa donc plutôt Goa-Trance...si cela a encore un sens....mais je vous tiens au courant dès que j'en saurai plus...

Old Post Apr-13-2004 17:54  Monaco
Click Here to See the Profile for Massi Click here to Send Massi a Private Message Add Massi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
il mixe pas le meme style que ces prods ou à peu pres ?
c à d progressive plutot il me semble. enfin ca peut etre nimporte quel style ces prods sont super..

Old Post Apr-13-2004 18:23  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by d&b
c à d progressive plutot il me semble. enfin ca peut etre nimporte quel style ces prods sont super..

Ca sera la meme chose que ses productions. Mais il peux alles dans l'experimental un peu plus quand il mixe; avec des samples de films etc, mais ca c'est plutot pour les mixs de studio.

Attend toi a de la bonne Prog

Old Post Apr-13-2004 19:26 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by d&b

Massi parle du collectif Lust

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-14-2004 06:37  France
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by stanymi
Massi parle du collectif Lust

ah oki..
paske c'est vrai que j'avais du mal avec le "yunus guvenen, dj goa.."

Old Post Apr-14-2004 09:50  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

strasbourg paris 120€ aller retour en avion ^^

Old Post Apr-14-2004 15:26  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massi
Supreme tranceaddict

Il y a sur le site de la soirée, dans la page musique, un set de Yunus Güvenen dans la rubrique "le set de la semaine": http://www.morphismes.com

C'est un set de février enregistré à Rome!
Pas mal du tout!!!

Old Post Apr-16-2004 16:19  Monaco

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > YUNUS GÜVENEN@La Villa , Paris, le 30/04/2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMight be a real challenge ... :( Germanic-miami trance [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNuNRG - "Bonsai" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:03.

Forum Rules: