Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
LoL, en dat te bedenken dat ik toen in China zat en me op zat te vreten dat ik er niet bij kon zijn. NIets gemist toen idd.
Maar dat neersteken, is dat serieus waar?

Waarom zijn bijna alle grote feesten in R'dam en Den Haag een flop?

De avond ervoor brak ik alles in mijn pols wat er te breken viel en kon ik zelfs na het gipsen niets meer vanwege de pijn.. Baalde als een stekker dat ik niet heenging. Achteraf gezien viel dat wel mee bleek.

Flop

Dance 2 the Max op de groningerdrafbaan. In potentie een geweldig feest (2e pinksterdag 2001)
Armin, Tiesto, Astrid, Scott Mac, Erick E, Tom Harding etc.
Kwamen maar iets van maximaal 1000 mensen (gedurende de hele dag) terwijl er 15000 man heenkonden.
Overigens was het qua feestje wel supergezellig, niet te druk , nergens rijen en overal een relaxte sfeer.

Old Post Apr-05-2004 14:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by TranceZoner
-Of die relaxte gast die mij vroeg of ik coke wilde. Ik d8 dat hij cola bedoelde en zei dus 'ja is goed'. Vervolgens kreeg ik een klein gevouwen iets van hem, ik d8 dat het een soort consumptiebon was, wist ik veel!

Aaaaaahhhhhhhhhhh wat lief!

Geloof je ook nog in Sinterklaas?

En voordat je het serieus neemt: DIT IS EEN GRAPJE.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Apr-05-2004 14:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001
Re: Opium (oftewel: "Flops" op feesten)

quote:
D'r was een feest in de Hemkade dit weekend, genaamd Opium. Leek mij, toen ik de flyer zag, best een gaaf feest om heen te gaan. Dimitri, Derrick May etc. Check www.opium.nl maar eens.

Maar...nu ik de verslagen lees schijnt het niet echt wat geweest te zijn. Wel leuke reviews om te lezen.
Check maar eens: http://www.partyscene.nl/forum/8/topics/1208

Vind het wel comisch zoiets te lezen.
- 10 euro voor een pendelbusje
- 1 euro voor de plee
- 3 euro voor de garderobe
- van dat 'kijk mij hip zijn' publiek
- geen sfeer
- inferieure kwaliteit van de draaitafels etc.

Dan doe je je voor als zo'n 'elite'-feest, wordt het een flop.
Lekker dan

Als je weet dat 't 10 euro kost, dan ga je toch lekker die 20 minuten lopen vanaf station Zaandam... Zeikerds...

Old Post Apr-05-2004 14:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by basd
Aaaaaahhhhhhhhhhh wat lief!

Geloof je ook nog in Sinterklaas?

En voordat je het serieus neemt: DIT IS EEN GRAPJE.

I know
Ben ondertussen hier al bijna volledig ingeburgerd hoor

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Apr-05-2004 14:13 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:

Waarom zijn bijna alle grote feesten in R'dam en Den Haag een flop?

Mwah dat ervaar ik dan blijkbaar heel anders....
Carl Cox vond ik een supervet feest!!!!!
Verder 4 Elements vorig jaar, gratis kaartjes. Was best een aardig feestje, jammer van het publiek maar was verder wel ok te noemen.
Capital had ik meer van verwacht was idd niet echt geweldig, maar een flop kan ik het niet noemen. Organisatie was wel erg slecht.
Verder vind ik de Danceparade ieder jaar weer super!

Vind deze opmerking dus nie echt terecht!

Decibel Outdoor 2002 was voor mij wel een flop, kutfeest

Old Post Apr-05-2004 14:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Original
ohja en er was nog een of ander feest net over de grens in duitsland ofzo wat dik geflopt was. volgensmij een van de ergste flops kwa grote feesten.

Hardventure bij Meppen, ik meende dat er gerekend was op ongeveer 25.000 mensen, terwijl er maar een paar 100 waren Ik ben er zelf ook niet geweest.

Old Post Apr-05-2004 14:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by basd
Ik weet nog wel een feestje (Atlantiz heette het geloof ik) in het Expocenter in Hengelo, op zich voor die tijd (ergens in 98) wel een behoorlijke line-up (geen idee meer wie er allemaal stonden trouwens), maar het oosten van het land was duidelijk nog niet helemaal klaar voor zo'n concept.

Gevolg: half lege hallen, geen feestpubliek, 90% van de kaartjes voor niks weggegeven om toch maar wat mensen binnen te krijgen (terwijl Bram en ik gewoon meteen een kaartje a 35 gulden ofzo hadden gekocht) en tenslotte ook nog een lekke band op de weg terug.. Niet echt een vette avond

jaaaa daar ben ik ook nog geweest
vond het wel lachen toen, ik heb nog wel een ouwe flyer daarvan, effe kijken of ik em nog kan vinden

Old Post Apr-05-2004 15:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

Impulz 2001: 1 uur en 45 minuten in de rij staan om je jas in te leveren bij de garderobe, om daardoor Ferry Corsten te missen. Ze hadden misschien 5 mensen bij de garderobe staan voor zeker 20.000 man die een jas inleverde (was in feb. en het was KOUD!!). Door dat garderobe gezeik kwam ik halfkapot op het feest aan en was ik om 4 uur al helemaal naar de tering.

Old Post Apr-05-2004 15:27 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Switch
jaaaa daar ben ik ook nog geweest
vond het wel lachen toen, ik heb nog wel een ouwe flyer daarvan, effe kijken of ik em nog kan vinden

Heb ik ook nog ergens, maar dan wel in Didam..

quote:
Originally posted by TranceFool
Mwah dat ervaar ik dan blijkbaar heel anders....
Carl Cox vond ik een supervet feest!!!!!
Verder 4 Elements vorig jaar, gratis kaartjes. Was best een aardig feestje, jammer van het publiek maar was verder wel ok te noemen.
Capital had ik meer van verwacht was idd niet echt geweldig, maar een flop kan ik het niet noemen. Organisatie was wel erg slecht.
Verder vind ik de Danceparade ieder jaar weer super!

Vind deze opmerking dus nie echt terecht!

Decibel Outdoor 2002 was voor mij wel een flop, kutfeest

Oke, niet ALLE dus, maar wel veel

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Als je weet dat 't 10 euro kost, dan ga je toch lekker die 20 minuten lopen vanaf station Zaandam... Zeikerds...

Dat was dus het punt: dat wist je dus NIET van tevoren, het was gezegd ofzo dat het gratis was! 10 euro is veel geld hoor.....

Old Post Apr-05-2004 17:49 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by DJ Bazz
Hardventure bij Meppen, ik meende dat er gerekend was op ongeveer 25.000 mensen, terwijl er maar een paar 100 waren Ik ben er zelf ook niet geweest.

Ben ik nog geweest (wel via gastenlijst gelukkig). Was idd echt te erg voor woorden daar. Denk over de hele dag misschien 2000 man in totaal, terwijl er gerekend was op 30.000 ofzo. Echt veel grote namen ook... Cosmic Gate, Dumonde, Marco V, Darkraver, Gizmo, Charly Lownoise, Don Diablo, Billy Nasty etc. Vijf podia, gratis drank voor gastenlijst-publiek (ong. 10-20% v/d mensen ).

Kortom, dit kostte veel geld en kan nooit uit. Grootste flop waar ik van gehoord heb op partygebied.

PS. Dat Opium was niet de 1e editie. Toen was het wel een succes geloof ik. En dat alles zo duur is, is om het extra hypegevoelig te maken volgens mij, want het is compleet gericht op de rijkere, oudere, clubber. Flessen champagne doen het dan ook beter dan biertjes daar. Het is echt om te pronken, vandaar dat ze belachelijke bedragen vragen voor alles.

Old Post Apr-05-2004 18:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for -TAIS- Click here to Send -TAIS- a Private Message Visit -TAIS-'s homepage! Add -TAIS- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by New Wave
De enige flop wara ik egweest ben, wa smet Tin: RiverDance.

Het enige positieve was dat Iris draaide en dat het zeer lekker weer was

Het was veel te duur.
Bij de plees stond meer anabolensecurity dan bij de ingang (jaja, stel dat iemand geen kwartje betaald en gratis naar de wc gaat gutogut whoehoeee)
Publiek was echt te gaar voor woorden.
Pandelbussen waren er.....we hebben ze alleen niet kunnen vinden.

Ow ja, die was ik aweer vergeten Dat was idd een niet zo geslaagd feestje

Capital met Theesaus was echt top! Tot een uurtje of 1 tenminste, daarna zakte het in as een pudding

Old Post Apr-05-2004 18:45 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

grootste flopfeest was volges mij met oud jaar een paar jaar geleden, hier in belgië heb je zo van die feesten "De Langste Nacht" genaamd.

Is verspreid over gans belgië die avond in alle grote tenten oa. Flanders Expo (gent), Brabanthalen (Leuven). Concept bestaat uit een aantal areas met muziek van nationale radio- en muziekzenders zoals Donna, Studio Brussel, TMF en andere zooi. Aangekomen hebbe we daar uren aan ligge schuiven om je jas kwijt te raken, nieuwejaar was inmiddels al voorbij. Eenmaal binnen het eigelijk te verwachten avondje => oerslechte muziek, Breezah tot de dood en veel betalen voor slechte drank.

Tegewoordig doen we het wel anders, gewoon pleuris zuipen bij vrienden thuis en in plaatselijke kroeg

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Apr-05-2004 20:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Opium (oftewel: "Flops" op feesten)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMarkus Schulz? [2007] [11]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Randy - Pandomia [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:41.

Forum Rules: