|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Switch
jaaaa daar ben ik ook nog geweest 
vond het wel lachen toen, ik heb nog wel een ouwe flyer daarvan, effe kijken of ik em nog kan vinden |
Heb ik ook nog ergens, maar dan wel in Didam..
| quote: | Originally posted by TranceFool
Mwah dat ervaar ik dan blijkbaar heel anders....
Carl Cox vond ik een supervet feest!!!!!
Verder 4 Elements vorig jaar, gratis kaartjes. Was best een aardig feestje, jammer van het publiek maar was verder wel ok te noemen.
Capital had ik meer van verwacht was idd niet echt geweldig, maar een flop kan ik het niet noemen. Organisatie was wel erg slecht.
Verder vind ik de Danceparade ieder jaar weer super! 
Vind deze opmerking dus nie echt terecht!
Decibel Outdoor 2002 was voor mij wel een flop, kutfeest |
Oke, niet ALLE dus, maar wel veel 
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Als je weet dat 't 10 euro kost, dan ga je toch lekker die 20 minuten lopen vanaf station Zaandam... Zeikerds... |
Dat was dus het punt: dat wist je dus NIET van tevoren, het was gezegd ofzo dat het gratis was! 10 euro is veel geld hoor.....
Apr-05-2004 17:49
|
|
|
 |
 |
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
Hardventure bij Meppen, ik meende dat er gerekend was op ongeveer 25.000 mensen, terwijl er maar een paar 100 waren Ik ben er zelf ook niet geweest. |
Ben ik nog geweest (wel via gastenlijst gelukkig). Was idd echt te erg voor woorden daar. Denk over de hele dag misschien 2000 man in totaal, terwijl er gerekend was op 30.000 ofzo. Echt veel grote namen ook... Cosmic Gate, Dumonde, Marco V, Darkraver, Gizmo, Charly Lownoise, Don Diablo, Billy Nasty etc. Vijf podia, gratis drank voor gastenlijst-publiek (ong. 10-20% v/d mensen ).
Kortom, dit kostte veel geld en kan nooit uit. Grootste flop waar ik van gehoord heb op partygebied.
PS. Dat Opium was niet de 1e editie. Toen was het wel een succes geloof ik. En dat alles zo duur is, is om het extra hypegevoelig te maken volgens mij, want het is compleet gericht op de rijkere, oudere, clubber. Flessen champagne doen het dan ook beter dan biertjes daar. Het is echt om te pronken, vandaar dat ze belachelijke bedragen vragen voor alles.
|
|
Apr-05-2004 18:08
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 16:41.
Forum Rules: