|
Extrema Outdoor 2003 was echt m'n allerleukste feestje ooit!! Ik was met super leuke mensen, het weer was geweldig, de muziek was echt ONGELOOFELIJK goed en heb het echt naar m'n zin gehad. Ik was echt overal en nergens tegelijk aan het dansen, kwam allemaal leuke mensen tegen...
Extrema had echt niet t gevoel dat mensen d'r naartoe gaan omdat het Extrema is (zoals bij bijv Dance Valley, Mysteryland, Sensation) maar de mensen die het feest kennen enz. Echt geweldig was het. Ik kan me niet zo goed herinneren hoe de rijen waren bij het drinken *bloos* was niet bepaald recht aan het denken haha, maar ik herinner wel dat de bussen om weg te komen op t eind echt een ramp waren!
Kwamen we opstation Best, hadden we net de laatste trein naar Den Bosch, en daar waren de laatste treinen al weg... Zaten we daar rond half 2 vast op Den Bosch... Moet zeggen dat een vriend van ons ons HELEMAAL vanaf Huizen is komen ophalen en ons in Utrecht af heeft gezet, echt super lief, maar anders was dat nogal kut geweest.....
Maar was echt geweldig!!! ik wil er ZEKER weer heen dit jaar!
|