|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry Thijs, kusje? 
Als ze poep gaan praten over dingen kan ik me niet inhouden 
Maar welke technofeesten bezoek je tegenwoordig? Ga je nog naar Tomorrow en/of Mayday?
|
Nee, ga van het weekend even kijken bij Laidback Luke in Apeldoorn en binnenkort naar de Mazzo. Plan niet te ver van te voren Heb wel Free Your Mind festival in Arnhem, Extrema Outdoor en Awakenings Festival vaststaan aan grote feesten, maar dat duurt nog ff.
Wat ik me trouwens afvraag, waarom staat Montana er nog wel bij in de lineup en wordt hij nog wel gesupport door Black Hole, terwijl Dazzle nooit meer bij de Black Hole artiesten staat? Ik weet dat het bookingsagency van Black Hole (Primte Time Management) er een klein jaar geleden mee gestopt is en dat Black Hole nu zelf de bookingen regelt van Tiesto, Fijneman, Ton TB en Norman.
Maar ze doen dit niet meer van Montana en Dazzle (die ziten nu beide bij 1Management), waarom staat Montana hier er op dit feest dan nog wel bij en Dazzle niet? Of heeft dat te maken met de vernieuwing van Black Hole vorig jaar toen Ton TB en Mark Norman erbij zijn gekomen en moet Dazzle nu het onderspit delven?
|