|
| quote: | Originally posted by basvh
mijn echte naam is bastiaan v harten, dus mijn nick basvh is daarvan afgeleid.
BTW ja bastiaan is een kut naam, maar iedereen noemt me bas of lange dus hoef ik die kut naam niet te horen |
YOO!
Ik leef met je mee, al is het alleen al omdat ik Bastiaan van der Salm heet..
Maarre, toen ik hier op de forums eerst een beetje rondkeek, had ik ontzettend veel ontzag voor al die mensen hier met al die kennis over trance. Daarom wilde ik little zijn, omdat het dan niet teveel zou opvallen al maakte ik soms is een keer een foute opmerking ofzo.
Theseus was een oude griek, die volgens de mythe (die ik niet helemaal ga vertellen) de minotaurus (=monster met mannenlichaam en stierenkop) versloeg (zie signature), en dat vond ik wel een coole naam. Dat vond ik hem al heel snel, want ik gebruikte hem voor het eerst op een lanparty. Ik was al een keer gaan kijken bij een lanpartytje van een vriend van me, en daar had iedereen stoere namen, dus moest ik ook een goede hebben. Zodoende, de eerstvolgende keer heette ik dus theseus.
(Het logo van het team waar ik het liefst voor speel heb ik verwerkt in mn avatar.)
Alleen jammer dat iedereen me vanwege het lastig uitspreekbare "seus" maar "theemuts" ging noemen.