Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Apr-14-2004 16:39
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Amai, wa een schoon verzameling wijsneuzen hier.
Apr-15-2004 00:57
zilltrance
tranceaddict in training
Registered: Apr 2004
DJ Z
Apr-17-2004 20:43
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
quote:
Originally posted by Wildfir3
euh neen... de adagio for strings remix van tiesto....
samuel barber - adagio for strings (dj tiesto remix)
Nee hoor, Tijs is arrogant genoeg om zijn remix gewoon weg Tiesto: Adagio for strings te noemen. Ferry had tenminste nog genoeg respect om al de oorspronkelijke artiesten (zijnde Samuel Barber en William Orbit) te vernoemen, dus het was duidelijk dat Ferry een remix maakte van een remix van een klassiek stuk. Maar bij Tiesto is het precies of hij heeft heel de track zelf gemaakt...
Ik ruik irritatie, Jasper.
Apr-18-2004 15:43
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Lichtjes ja!
Weete, ik kom van trance.nu, en daar zitten zo veel hardcore tiesto-fans met oogkleppen op dat ik op den duur begin te walgen van dat hele "Tiesto is god"-gedoe. Maar kom, puur objectief gezien vind ik het gewoon arrogant dat hij (of zijn management) die naam aan de track geeft terwijl Ferry dit totaal niet doet, en ze doen uiteindelijk beide hetzelfde...
Maar kom, ik wou gewoon even mijn ongenoegen uiten, ik ben totaal niet van zin om een Tiesto-bashing in te zetten!
Mja ik snap wa ge bedoelt. Het publiek hier is iets gevarieerder. We tolereren Wildfire zelfs!
Apr-18-2004 16:12
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Lichtjes ja!
Weete, ik kom van trance.nu, en daar zitten zo veel hardcore tiesto-fans met oogkleppen op dat ik op den duur begin te walgen van dat hele "Tiesto is god"-gedoe. Maar kom, puur objectief gezien vind ik het gewoon arrogant dat hij (of zijn management) die naam aan de track geeft terwijl Ferry dit totaal niet doet, en ze doen uiteindelijk beide hetzelfde...
groot gelijk. Ik vind die van ferry 10 keer beter eigenlijk
Apr-18-2004 16:24
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Daar geef ik u ook gelijk in! Tiesto's remix is zeker niet slecht, maar Ferry's remix is gewoon één van de hoogtepunten uit de trance-muziek!
Originally posted by SilentEagle
Mja ik snap wa ge bedoelt. Het publiek hier is iets gevarieerder. We tolereren Wildfire zelfs!
ik heb adagio for strings eigenlijk nooit echt goed gevonden, zelfs ferry's versie niet. tiesto heeft er zelfs meer mee gedaan denk ik, de dramatiek komt beter tot uiting..
de tiesto hype is op tranceaddict al lang over, we zitten al meer dan een half jaar met uitvoerig bashing.. iedere thread over tiesto draait uit op een flame war