quote:Originally posted by Zehra kan hier hopelijk bij zijn! niet dus!
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
quote:Originally posted by eieregooie ow, voor Dance Valley zijn al wat namen bekend... Sasha & Digweed, Matthew Dekay Hola, dat klinkt interessant...
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by eieregooie Voor TIC 2 kunnen we denk ik wel stellen dat Tiesto bevestigd is die lineup is weer zo voorspelbaar dat het zielig wordt
___________________ www.doehetzelver.be
quote:Originally posted by Jasperovitsj Hola, dat klinkt interessant... En ik hoorde ook de naam Limp Bizkit vallen... Pin me er niet op vast though LOL @ Fus
quote:Originally posted by eieregooie En ik hoorde ook de naam Limp Bizkit vallen... Pin me er niet op vast though LOL @ Fus dit zou voor mij wel een reden kunnen zijn om thuis te blijven
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
Updated
22 mei, Misja Helsloot & Cor Fijneman, Nightlive (Maastricht), 8 euro. Misschien weer leuk voor de mensen die er ook waren met Ferry
___________________ ID these please: ID1 ID2 ID3 ID4 ID5
vrijdag 30 april => dutch invasion @ club mystique met mark norman & dj danjo ....
Weet iemand hier misschien iets meer over? 20/07: Sasha @ Involver Album Tour - Versuz, Hasselt (Belgium)
What the... Dat zou wel top zijn, 2 keer Sasha op 2 weken tijd!!