Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack Trance Nation...
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by JayBee
rebel9: smaken är som baken men saken är att om du går på en fest där britney spears och christina aguilera är på linan, men så spelar de jazz istället, då blir man ju lite besviken på artisten.

alltså John Askew är väl inte känd för att lira hands in the air anthems? :P

Old Post Apr-09-2004 15:41  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Jag har bara sett/hört John Askew en gång och det var på Lucia-kryssningen 03. Där spelade han hårt och bra, inte ett enda "anthem"

Old Post Apr-09-2004 16:03 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

lite foton tagna av stonefield på liquidsunset: http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=153

Old Post Apr-09-2004 16:23  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Bah... blir så trött på alla som gnäller o håller på, lixom kollar man på bilderna så verkar d röj iallafall... men en bild kan säga mer än 1000 ord iofs...

Old Post Apr-09-2004 17:46  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Jooo festen va heeelt ok men saknade fler flipplåtar... men trots d lyckades vi flippa en del =)

Kvällens man e ju garanterat "dåren" Jaybee =) Han äääger som sagt!!!

Fääää rolig kille!

Old Post Apr-09-2004 18:39  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

jaq har inte tid att skrica nu, för ja e på fest å ska på club essentioal med mike shiver i kväll.. weeeeeeeeeeeee

skriver sen

Tom Cloud - Told You So

Old Post Apr-09-2004 20:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

kom dit 23 typ ganska exakt. darren var tyvärr en besivkelse ja som trodde han skulle va stenbra, eftersom han gjort så många bra låtar :/ men neeeeee.

tur att askew räddade tillställningen... han var fan så gryyyyymt bra. vilken stämning sen.

mondo var sådär bra. de blev ju fasen syrebrist i lokalen och det var alldeles för mkt folk. urk!

massa tack till doter för förfesten!!!! asnajz... vi hitta till slut, trots min lilla miss

hmmm...träffa en del sköna människor på festen me! de flesta, clubbers från Linköping men även en del swetas

å joo jocke, jag såg dig en del ggr. det var du med Neptun tryckt på ryggen väl? å montana har jag på film till och med har säkert... 12 filmer från festen å säkert... 50 bilder sakna AC. dock

sammantaget hade jag askul ändå, trots att darren inte levde upp till mina förväntningar. jag åker så sällan på fester, så ja har alltid askul när ja får höra grym musik ute!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Apr-10-2004 02:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

mer bilder av steve & brightsoulstone

http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=154
http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=155

Old Post Apr-10-2004 09:23  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag hade verkligen as kul... Det vart lite mycke av de goda men man kan ju inte tacka nej varje gång nån ska bjuda eller hur

Började som JayBee sa med en skön förfest i gettot där polarn bor...
Jag hade så kul mycket för jag träffade så många jag känner och ett par nya TAs i mina ögon... Morakickerss och Montana... kul att se ni finns på riktigt och inte bara på forumet
Förutom dom så träffade jag Glorie, Jaybee, lonne, Whiterussian, Gaby... ja vilka fler ?
Kan väl hålla med om att allt var väl inte perfekt men mitt helhetsintryck gjorde detta till en as kul kväll för mig

Filmade in ett par snuttar med min digitalfotokamera
ftp://trance:[email protected]:7171

Vi ses snart igen på nästa fest

Old Post Apr-10-2004 10:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Började som JayBee sa med en skön förfest i gettot där polarn bor...

va ni hemma hos jonas eller va han nu heter eller???
tänkte på det jaybee sa om bioduken

Old Post Apr-10-2004 12:28  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

dbl: jo jag tror det. finns ju ioförsig många jonas i sverige men låt oss kalla honom för kodnamn: Magneten

glorie: hehe jo neptun stog det på mig rygg. din jävel , jag såg inte dig. jag hoppas du hadde en riktigt bra anledning till att inte hälsa när du endå visste att det var jag

Old Post Apr-10-2004 12:56  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by JayBee
dbl: jo jag tror det. finns ju ioförsig många jonas i sverige men låt oss kalla honom för kodnamn: Magneten

hahahaha.. nice kodnamn...

om han va lindeberg bög så va det nog han... hehe
han va iallafall det när jag förfesta där för längesen..

Old Post Apr-10-2004 13:40  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack Trance Nation...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPole Folder Destinations -- July 2007 -- Sweet Prog Trance [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFactoria - "A Legends Legacy" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:39.

Forum Rules: