Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mudd?
Vet du vad en mudd är?
You do not have permission to vote on this poll.
Ja 12 40.00%
Nej 18 60.00%
Total: 30 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Jag skrev iofs mudd inte mud som jag kanske då skulle skrivit om det var spel saken jag syfta på.
Och kunde skrivit att det var en sak på ett klädesplagg men för mig ere så självklart att man vet vad en mudd är. Alltså en sån som kan sitta på tröjor m.m så jag fick en liten chock igår när jag upptäckte att det var många som inte hade en aning om va en mudd var. jag kännde att jag var tvungen att undersöka om världen håller på att gå under, har muddarna glömmts bort?
Och tydligen är det inte så vanligt att man vet vad en mudd är...

Old Post Apr-18-2004 16:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Ok, hur många visste att det kan vara en renskinnspäls då?

Old Post Apr-18-2004 16:23 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by reveal
Ok, hur många visste att det kan vara en renskinnspäls då?

Jag kan inte räkna mig till den skaran som visste det
Men nu vet jag

Old Post Apr-18-2004 17:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

hade ingen aning =/

Old Post Apr-18-2004 18:26  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Jag undrar hur många som svara ja för att dom trodde jag emna nått sorts spel :P

Old Post Apr-18-2004 21:10  Sweden
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Pjox
Jag undrar hur många som svara ja för att dom trodde jag emna nått sorts spel :P
jag gjorde det men jag tror inte så många vet vad en mud är heller. det är ju inte direkt någon vanlig grej det heller.

nåja, varför detta stora intresse för mudd?

Old Post Apr-18-2004 21:59  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by JayBee

nåja, varför detta stora intresse för mudd?

Snacka me peter igår om pois från början.. en kille som gjort egna (tror jag iaf) men han hade iaf en mudd i och det berättade jag för peter och han viste inte va en mudd var. Sen fråga jag lite mer människor och det visste inte dom heller. Jag bidde totalt förvånad och var tvungen och kolla om alla swe-ta´s var så ovetande

Old Post Apr-18-2004 22:18  Sweden
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Pjox
Snacka me peter igår om pois från början.. en kille som gjort egna (tror jag iaf) men han hade iaf en mudd i och det berättade jag för peter och han viste inte va en mudd var. Sen fråga jag lite mer människor och det visste inte dom heller. Jag bidde totalt förvånad och var tvungen och kolla om alla swe-ta´s var så ovetande
men vad är en mudd dåra? jag hajar inte

Old Post Apr-18-2004 22:45  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Jag tycker inte att man är ovetande för att man inte vet vad en mudd är.

Old Post Apr-18-2004 22:49 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Satan (eek!) ja tror inte mina ögon

men snälla nån. det här var nog den värsta OT-tråden jag nånsin sett. jag fattar verkligen inte vitsen med att fråga folk vad en mudd är. så intressant kan det inte vara? eller?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Apr-18-2004 23:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

kom vi fram till vad en mudd är eller?

Old Post Apr-19-2004 19:51  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

förstår iofs inte hur nått kan bli OT i ett OT-forum, behövs det återigen nämnas att svenska delen är till för att samla alla svenskar här på TA för gemensam diskussion, är inte tvunget att handla om trance eller musik

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-19-2004 20:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mudd?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplayed by miss nine [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDavid Forbes - Questions Must Be Asked (Magica Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:29.

Forum Rules: