fett skönt album! första låtens melodi, efter 8 min, e skrämmande lik terminator 2 meoldin !
Ska lätta köpa de när den kommer till skivbutikerna.
___________________
KESO!
Apr-18-2004 20:27
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by ScuL
glorie har alltid problem med hårddiskutrymme.... eller hur?
jepp.. som vanligt. sjukt synd om mig.
just be e riktigt skön! lyssnat mycke på den nu. fina vocals å lyrics asså.
e inte adagio, nyana och traffic gamla låtar för en ny skiva? huh
forever today låter precis som Terminator-låten. 8:19 >> hörs det extra bra
___________________
Tom Cloud - Told You So
Last edited by Glorie on Apr-19-2004 at 20:15
Apr-18-2004 20:28
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
Efter första genomlyssningen är det inget jag höjjer på ögonbrynen över...
Men man får nog ge skivan lite tid, är ju så med vissa platter.
Kanske blir bättre för var gång man lyssnar på den
Apr-18-2004 20:35
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
jag återkommer med en recension lite senare...måste smälta några låtar
Apr-18-2004 20:57
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by ice_key
Som sagt, ser inga "hits" på denna skiva, som på dom andra han har släppt
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju.
___________________
man with no sig
Apr-18-2004 21:22
ice_key
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Hässleholm
[QUOTE]Originally posted by reveal
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju. [/QUOTE
Det e juh dom jag menar
___________________
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
Apr-18-2004 22:01
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by ice_key
quote:
Originally posted by reveal
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju.
Det e juh dom jag menar
Ok Men "Traffic" får väl ändå betraktas som en hit?
___________________
man with no sig
Apr-18-2004 22:10
ice_key
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Hässleholm
njaaaaaa...... den e bara jobbig.... tacka vet jag dom gamla låtarna han har gjort, dom e grymt mycket bättre
___________________
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
Apr-18-2004 22:14
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla
hmmm jag tyckte alltså att detta var skitdåligt... låter superkommersiellt och kommer bara ge "riktig" ordentlig trance en sämre bild... inte så snyggt producerat heller, gillar inte mixningen, också gillar jag inte mastringen aja, jag lyssnade igen det, och sen åkte det direkt väck från min dator. sånn e jag