|
|
|
|
 |
Nyah

Registered: Dec 2003
|
|
|
Ik zal zeker voor u duimen, Jasperovitsj.
Ik ga zaterdagavond mijn 'cultuur' eens wat bijschaven
Voor de geïnteresseerden: De Landcommanderij Alden Biesen organiseert haar negende Internationaal Vertelfestival. 28 professionele vertellers uit 5 landen brengen verhalen voor jong en oud. Alle genres komen aan bod: komische verhalen, griezelverhalen, poëzie, sprookjes, fabels, verhalen van grote schrijvers, volksverhalen uit de mondelinge overlevering... Er zijn vertellers uit Vlaanderen, Groot-Brittannië, Nederland, Wallonië, Oostenrijk, Zweden en Frankrijk. [ meer info op www.alden-biesen.be]
Ik ga naar de ghost story walk. (vertellers wachten u op met griezelverhalen, op verschillende plaatsen in het domein)
Anyways, veel geluk Jasperovitsj!
Apr-22-2004 20:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Nyah
Ik ga zaterdagavond mijn 'cultuur' eens wat bijschaven
Voor de geïnteresseerden: De Landcommanderij Alden Biesen organiseert haar negende Internationaal Vertelfestival. 28 professionele vertellers uit 5 landen brengen verhalen voor jong en oud. Alle genres komen aan bod: komische verhalen, griezelverhalen, poëzie, sprookjes, fabels, verhalen van grote schrijvers, volksverhalen uit de mondelinge overlevering... Er zijn vertellers uit Vlaanderen, Groot-Brittannië, Nederland, Wallonië, Oostenrijk, Zweden en Frankrijk. [ meer info op www.alden-biesen.be]
Ik ga naar de ghost story walk. (vertellers wachten u op met griezelverhalen, op verschillende plaatsen in het domein)
|
Prachtig domein Alden biesen! 2 jeer geleden hebben we daar is moeten vendelen, was wel het ideale kader daar! Griezelverhalen zullen daar zeker tot hun recht kunnen komen, er hangt daar echt zo'n middeleeuwse sfeer!
Apr-22-2004 22:59
|
|
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Even een klein verslagje van de contest for those who care:
Om 21u30 arriveerde ik met mijn "superfan" Joris aan de BBC, alwaar er al een stuk 20 mensen buiten stonden te wachten. Tegen 22u waren alle Dj's gearriveerd, maar toch mochten we nog niet binnen, en het werd maar kouder en kouder...Na een tijdje kwam men ons vertellen dat de mensen van de Crazy Feelings organisatie zelf veel te laat waren, en wij ondertussen maar kou lijden. Vooral de talrijk opgekomen Nederlandse DJ's - en vooral hun luidruchtige vriendinnen die hoognodig moesten plassen - hadden daar een probleem mee. Uiteindelijk konden we tegen 22u30 eindelijk naar binnen en installeerden we ons in de gezellige loungeroom van BBC. Normaal gezien was ik geloot om te draaien om 1u, maar de vriendin van één van de DJ's was ziek en vroeg of ik met hem wou wisselen zodat hij meteen naar huis kon. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren, maar het zorgde er wel voor dat ik pas tegen 3u30 kon draaien. Ondertussen dan maar eens een kijkje gaan nemen in de Factory Hall, en dat was geen goed plan. We kwamen binnen en het was net retro/jump/hardcore halfuurtje: lekker gore beukmuziek en overal gabbers en johnnies die zich de ziel uit het lijf "dansten". Nu ben ik wel wat gewoon vanuit mijn Dixies-tijd, maar nu, een paar jaar later, is dit echt niet meer aan mij besteed....
Enfin, terug naar de loungeroom dan maar en een beetje relaxen in afwachting van mijn setje. Het viel me op dat de kwaliteit van de Dj's redelijk hoog lag. Bij de inzending van de demo's had de organisatie wel de stijlen meegedeeld die de Dj's mochten draaien, en daar stond duidelijk bij "geen harde sounds". Toch waren er 4 Dj's die redelijk stevige techno draaide, en ook 2 Dj's die stevige hardtrance draaiden. Mijn fluffy progressive trance zou dus wel redelijk hard afsteken tegen al dat gebeuk.
Tegen dat het mijn beurt was zat er bijna geen volk meer in de loungeroom, maar dat is blijkbaar een gegeven voor elke contest, alleen Dj's en hun supporters komen er op af. Ik moest gelukkig overpakken van een Dj die ook wat proggy draaide, dus dat viel dan nog mee. Mijn 30 minuten waren snel voorbij, maar het ging toch wel lekker. Af en toe kreeg ik het weinige publiek zelfs mee, en das altijd wel een leuk gevoel. Spijtig genoeg heb ik mijn laatste overgang een beetje verknoeid, dus elke eventuele kans op de volgende ronde werd daarmee wel weggegooid. Ik ben wel weeral een ervaring rijker, maar ik weet 1 ding: in BBC kom ik nooit meer binnen!
Hier is nog m'n tracklist voor mijn 30 minuutjes:
1)Holden & Thompson: Nothing (Original mix)
2)Sander Kleinenberg: Buenos aires
3)PQM: You are sleeping (PQM meets Luke Chable vocal pass)
4)Flash Brothers: The call
5)Subsky & Yunus: Erotic sumo
6)Gwill Morris: Time (Luke Chable dub) -> Net als die geflipte break begint zet de volgende DJ de plaat af in plaats van nog een minuutje te wachten 
EDIT: foto's te vinden op http://users.pandora.be/jasperovitsj, let niet op mijn apathische uitdrukking tijdens het draaien 
Last edited by Jasperovitsj on Apr-25-2004 at 15:52
|
|
Apr-25-2004 14:38
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:49.
Forum Rules: