Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Boka Ronski Speed?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by RebeL9
en fråga bara. Hur får du det till "en av Europas hetaste DJs" när han inte ens var med på DJ Mag top 100. Inte för att den listan säger mycket om hur bra en DJ är men något den förtäljer är däremot hur känd DJn i fråga är (därav de kändaste's höga placering).

Exakt vad jag tänkte fråga... Får du provision Sorrow?

Old Post Apr-25-2004 00:43 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

vad jag vet så är DJ Mag top 100 över 2003 och vad sorrow skrev var "en av Europas hetaste DJ's just nu"

Old Post Apr-25-2004 10:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003

Tack, Funfrock.

Vad gäller min syn på DJ Mag's top 100, så är det egentligen en annan diskussion i en annan tråd. Ronski Speed var inte med i topp 100, men det var inte heller Markus Schulz.

Min poäng, och likaså det jag skrev, var att Ronski Speed var en av Europas hetaste DJ's just nu, vilket han är.

Old Post Apr-25-2004 12:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Sorrow
Tack, Funfrock.

Vad gäller min syn på DJ Mag's top 100, så är det egentligen en annan diskussion i en annan tråd. Ronski Speed var inte med i topp 100, men det var inte heller Markus Schulz.

Min poäng, och likaså det jag skrev, var att Ronski Speed var en av Europas hetaste DJ's just nu, vilket han är.

inte för att verka petig men vilka stora tillställningar har Ronski Speed spelat på? Då menar jag i storleksklassen Innercity, TE, Godskitchen Global Gathering etc.

Old Post Apr-25-2004 13:44  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003

Det har egentligen inte heller med saken att göra iom att det beskriver vad som varit, inte vad som är. Jag vet inte vad han har planerat inför sommaren, vilka gig han har osv.

Old Post Apr-25-2004 13:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Sorrow
Det har egentligen inte heller med saken att göra iom att det beskriver vad som varit, inte vad som är. Jag vet inte vad han har planerat inför sommaren, vilka gig han har osv.

ok. jag bara undrade vad som gjorde honom till "en av Europas hetaste DJs just nu"

Old Post Apr-25-2004 14:27  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

alltså om jag fick välja mellan Tiesto eller Ronski skulle jag LUGNT välja Ronski

just for the record

Old Post Apr-25-2004 23:25  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

just for the record så skulle jag hällre beställa Doter&WonderJAy

Old Post Apr-26-2004 08:45  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Boka Ronski Speed?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackArmin Van Buuren @ Bleu, Detroit, November 07 [2009] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBaz - Promises (King Unique Vocal Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:29.

Forum Rules: