|
och tis toch allemaal nie erg zekerst, trouwens er is niets mis mee met een freak te zijn ze. en ik kan het weten, en nog een iemand hier denk ik 
ma het is natuurlijk wel een beetje weird om te zeggen alleen de platen die hij draait vind ik goed.
ik luister bv niet elke week naar asot.. omdat inderdeed dan hoor je elke week hetzelfde ongeveer. er is wel een verschil in de set van armin, van december en bv een van april of mei.
maar inderdeed wild fire, ik begrijp wat ge bedoelt, maar ik volg anders bouyant zen stelling ook wel wat, je komt bijna in elke thread super negatief over.
always look on the bright side of life 
___________________
| quote: | Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg. |
|