Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Blackmoon Traxx - Deepness Dawn : notre nouvelle prod.
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Maintenant ça manque de personnalité tous ça, le probleme étant que c'est pas le genre de Track que l'on retient, on a toujours une impression de déjà entendu, et c'est je pense le 1er point négatif.

C'est exactement ce que je me disais...

Old Post Apr-28-2004 11:10  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

Ok, ça sonne ptet le déja-vu, mais au moins le niveau, la technicité est là... Plus qu'à innover et ce sera tout bon !

Old Post Apr-28-2004 11:43  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

quote:
Originally posted by FerryTayle
Access Virus XL
Yamaha CS1X
Reason 2.5
Vanguard

tiens au passage , j'y connais vraiment pas grand chose en compo mais je sais que Vanguard est un VST alors que Reason ne les accepte pas (enfin je crois avoir lu ca qqpart) , comment vous faîtes alors pour l'utiliser?

Old Post May-09-2004 20:52  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by PEZ68
tiens au passage , j'y connais vraiment pas grand chose en compo mais je sais que Vanguard est un VST alors que Reason ne les accepte pas (enfin je crois avoir lu ca qqpart) , comment vous faîtes alors pour l'utiliser?

en utilisant Cubase par exemple en ReWire avec Reason

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post May-10-2004 04:51  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003

la cymbale est trop forte a mon gout ( j'aurai mis un pouale delai et plus de reverb dessus ) et faut vraiment mettre une reverse cymbal avant... et pis elle revient trop souvent cte cymbale ...ca manque de fx aussi je trouve ... surtout dans le break ....

Old Post May-10-2004 07:01  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

quote:
Originally posted by Nightflowers
en utilisant Cubase par exemple en ReWire avec Reason

[MODE rien compris parce que noob]
Ah ouai ok!
[/MODE]

Old Post May-10-2004 10:32  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by PEZ68
[MODE rien compris parce que noob]
Ah ouai ok!
[/MODE]

ske jme disais aussi en lisant le post de Night.

sinon concernant le morco c clair que c bien mais je m'attendais pas à ce que ca parte autant...Jve dire à 3'53, ca m'fé un peu penser à du Cosmic gate la reprise là...j'aurais préféré, mais ce n'est que question de gouts évidemment, un truc plus calme...enfin j'm'attendais à ca quoi.
Mais sinon, très bien !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-10-2004 11:02  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

c vmt très sympatique mais comme dis plus haut, c pas le genre de morceaux qui restent gravés dans la memoire pr longtemps...

D'ailleur a propos de morceaux gravés, cette zik ne vous fait pas penser a une tracks de la radio Rise FM dans gta 3 ?!

Encore bravo ferry tales !

Old Post May-13-2004 11:03  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Ben enfait on voulait remixer slyder - the score, mais finalement on a tout changé, mais juste garder la fin. Voilà pour la petite histoire.
Mais je suis pas seul dans Blackmoon Traxx, y aussi Enzo & Stephan.
Fo penser à eux

Old Post May-13-2004 17:03  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Salut

Cadeau à tous, voici la version de Deepness Dawn en 320kbps pour ceux que ça intéressent.

Blackmoon Traxx - Deepness Dawn (Sunday Atfernoon Mix)320Kbps

ENjoy

Old Post May-21-2004 17:05  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by FerryTayle
Salut

Cadeau à tous, voici la version de Deepness Dawn en 320kbps pour ceux que ça intéressent.

Blackmoon Traxx - Deepness Dawn (Sunday Atfernoon Mix)320Kbps

ENjoy

Dit moi, je suis persuadé qu'il y a un grand fan de 'Marino Stephano' chez BlackMoon

Old Post May-21-2004 21:00  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Dit moi, je suis persuadé qu'il y a un grand fan de 'Marino Stephano' chez BlackMoon

Pour être franc...non, personne n'en écoute

Old Post May-21-2004 23:43  Europe

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Blackmoon Traxx - Deepness Dawn : notre nouvelle prod.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID Please!!! Yet another j00f ID! [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarcos - Sunfire (Jay walker Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:05.

Forum Rules: