Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Flytta hemifrån! (dekoration m.m)
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by jofawe
jag har bott i denna lägenhet i 2 år snart och ännu inte hängt upp nått på väggarna

tråkigt

kikade ut 2 st jag tyckte va ganska shyssta..

60x100

76x137

va tycker ni ?

KESO!

Old Post Apr-28-2004 19:33  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Hmm, istället för att, som Laszlo, ha en ram, har jag sedan jag flyttade hemifrån använt mitt modifierade IKEA-bord. Tidigare låg här flyers och vykort men numera har jag fotografier i bordet. Tyvärr är alltid bordet full med grejer så man måste möblera om på det för att kunna se allt...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post May-09-2004 14:32  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
n0bben
-

Registered: May 2002

en back öl .. lite groggvirke .. shyst stereo, och ett bra bord med bra soffa.. det borde räcka

Old Post May-09-2004 15:52  Sweden
Click Here to See the Profile for n0bben Click here to Send n0bben a Private Message Add n0bben to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by n0bben-
en back öl .. lite groggvirke .. shyst stereo, och ett bra bord med bra soffa.. det borde räcka

hmmm...groggvirke till en back öl?

Personligen skulle jag ALDRIG kunna leva utan mina skivspelare och allt det där - spelar ingen roll om jag så hade behövt bo i korridor med ett litet rum opå 17 kvadrat. Då skippar jag fan hellre sängjäveln och sover på golvet eller nåt. Datorn är såklart också ett måste.

www.laszlo.se

Old Post May-09-2004 17:42 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Laszlo

bo i korridor med ett litet rum på 17 kvadrat

välkommen till min värld

själv har jag en dator +midikeyboard och en stero på skrivbordet, sen en tv på andra sidan rummet också och två fotöljer plus en säng och garderob det är mitt rum det!

Old Post May-09-2004 17:46 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Personligen skulle jag ALDRIG kunna leva utan mina skivspelare och allt det där - spelar ingen roll om jag så hade behövt bo i korridor med ett litet rum opå 17 kvadrat. Då skippar jag fan hellre sängjäveln och sover på golvet eller nåt. Datorn är såklart också ett måste.

Alltså Laszlo .. är inte din lägenhet på typ 18 kvadrat?

Old Post May-09-2004 18:38  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Alltså Laszlo .. är inte din lägenhet på typ 18 kvadrat?

hehe, nope...bor i en luftig trea på 71 kvadrat Delar med en barndomskompis - billigare än såhär kan man inte bo

quote:
välkommen till min värld

själv har jag en dator +midikeyboard och en stero på skrivbordet, sen en tv på andra sidan rummet också och två fotöljer plus en säng och garderob det är mitt rum det!

fyfan - gäller att kunna inreda smart om man ska få plats med så mycket på sånt litet utrymme

www.laszlo.se

Old Post May-09-2004 19:14 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
hehe, nope...bor i en luftig trea på 71 kvadrat Delar med en barndomskompis - billigare än såhär kan man inte bo fyfan - gäller att kunna inreda smart om man ska få plats med så mycket på sånt litet utrymme

ofan, jag som fått för mig att du bor på campus =)

Jag har inte fattat det där med att inreda smart.. jag har förtusan en hel vägg här som är tom

måste köpa lite nya möbler, är inte alls nöjd med min tvyhlla osv...

Old Post May-09-2004 19:45  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
ofan, jag som fått för mig att du bor på campus =)

Jo då, visst bor jag på Campus - men här finns annat än små skitiga korridorer vet du Det är iofs ganska ont om treor, så vi hade flyt som fick denna

www.laszlo.se

Old Post May-09-2004 20:20 
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

quote:

själv delar man en trea här i lund, och jag fick det lilla rummet på typ 8-9 kvadrat... liiiite tajt så att säga, men det funkar får in allting jag behöver...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post May-09-2004 20:29  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Aendy

Spot the old signature!

Old Post May-09-2004 20:58 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Jo då, visst bor jag på Campus - men här finns annat än små skitiga korridorer vet du Det är iofs ganska ont om treor, så vi hade flyt som fick denna

tror jag inte på =)
iofs, jag vet att det finns treor nu.. har ju själv byggt 8 (stallvägen)

men ahapp.. där ser man
Själv bor man i en 43 kvadratmeter stor etta i centrala växjö =)

quote:
själv delar man en trea här i lund, och jag fick det lilla rummet på typ 8-9 kvadrat... liiiite tajt så att säga, men det funkar får in allting jag behöver...

vart ligger den?
jag har ett gäng kompisar som bor i små skitiga ettor på 17 kvadrat i lund =)

Old Post May-09-2004 21:07  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Flytta hemifrån! (dekoration m.m)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLZ ID_vocal_track [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFlash Brothers - "Amen" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:05.

Forum Rules: