s.c heerenveen, dit word de newe kampioen, ze hebben nu weer een heel sterk team, let op mijn woorden
maare ik doe mee
Aug-29-2001 15:11
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
ik heb ff jullie teampjes geinspecteerd, en dat word dus echt helemaal niks hè met jullie
denken jullie nou echt dat je een middenas aankan die bestaat uit: Kezman, van Bommel, van der Vaart, Van der Hoorn en Dudek.......kom op zeg.........niks kan dat beter
enige minpuntje van mij is misschien de verdediging...... een gezamenlijke waarde van rond de 18 miljoen (Kezman is alleen al meer waard)
trouwens, volgens mij ben ik ook de enige die al het geld helemaal benut, kheb geen rooie cent meer over
mijn team wordt zeker wel topscoorder met ali elkhatabi in de spits.
en niemand komt door mijn verdediging heen: (van hintum, hofland)en met bosvelt en ono op het middenveld ben ik gewoon onverslaanbaar.
favoriete team is uiteraard feyenoord met als sponsors : kappa en stad rotterdam verzekeringen.
enne.. blik. Ik heb nog precies 0.00 m over.
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Aug-29-2001 17:46
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Ha cool.. ik doe ook mee
Eerst nog ff wat oude VI-tjes en de seizoengids doorbladeren om het winnende team samen te stellen
Aug-29-2001 17:49
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Glaniskanis Whahahahahaaaaaaaaa
Ik ben de master
FC We Rock Every Chixx Clit @ Glaniskanis '83 (Rood/Wit)
Wint natuurlijk alle matches!!
haha ik kom kijke
FC CLIT!!
of ist FC WRECC spreek uit als? wrek? mooi man..
Nou ik zal wel wat flesjes op het feld gooie.. ken nog een zwolse hooligan hehe.. die gozer ging met ze vriendin naar van die relle toe