|
|
|
|
 |
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
|
|
|
Hmmm...
Ik rook af en toe een joint, meestal ongeveer een keer per maand, maximaal twee. Das gewoon af en toe eens gezellig, als ge rustig thuisblijft om e filmke te zien, of als ge terugkomt van een aangenaam avondje uit.
Ik kan heel erg genieten van een goed glas wijn of sterke drank, maar op een trance-evenement houd ik het (na één whisky-cola, die stilaan een gekende traditie begint te worden ) op water en cola, af en toe redbull, maar daar krijg ik tikken van als ik er meer dan drie drink. Natuurlijk gebeurt het wel eens dak wa te veel drink, maar da zal nooit op een trance-event zijn. Ongelofelijk wat de invloed van slechte muziek is op onze alcoholconsumptie! 
De moment dat ik dingen moet beginnen slikken om mij te amuseren op een feest, stop ik ermee. Maar da's mijn keuze - Iedereen moet die voor zichzelf maken, en ik vind ni da ik iemand scheef moet bezien om wat hij doet of laat. Mijn enige voorwaarde is: ge moet nog een gesprek kunnen voeren, en ge moet er andere mensen niet mee hinderen.
Amai, wa een opstel.
|
|
May-02-2004 15:03
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:44.
Forum Rules: