|
|
|
|
 |
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003
|
|
|
Ik heb mij als beginnende DJ direct vrij deftig materiaal aangekocht, vo ni om de zoveel jaar nieuw materiaal te moete kopen... Heb direct 2 TT's gekocht (Stanton ST-100's), Mixer-3 schuiven (Stanton SMX 400), naaldjes (Stanton AL 500) en ne headphone (Stanton DJ Pro 2000 S)! Heb dus alles van Stanton gekocht, zeer degelijk merk zou'k zeggen, ben der echt wel tevreden van en Jasper precies ok 
Prijskaartje is natuurlijk wel heel belangrijk, hangt ervan af wat je der aan wilt spenderen natuurlijk, ik denk da m'n goedje rond de 1300 ΰ 1400 lag... en dan komt er daarna je wekelijkse plaatjes nog bij, zal je ma al verwittigen, want eenmaal als je door't virus aangestoken zijt, geraakt ge der echt nie meer vanaf zene E hιιl fijne hobby en e hobby mag best wa geld kosten!!
May-05-2004 22:26
|
|
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
May-06-2004 11:37
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
|
Jep, ik weet der inderdaad alles van. Dankzij stanton heb ik 10 en enhalve week met maar 1 draaitafel gezeten. Ik zal het verhaal dan maar doen:
Nieuwjaar was nog maar juist voorbij en de inkomsten waren reeds verbrasd aan vinyl toen mijn flashy ST-100 plotseling niet meer in staat was een line-signaal te maken. Ik denk, 'verdomme, gelukkig heeft hij nog een goeie ouwe PHONO out die normaal gezien volledig analoog werkt'. Ik draai het knopje phono/line om en doe hetzelfde op mijn mixer. Tot mijn grote ontsteltnis komt er een zoemend geluid uit... Vreemd 
Bon, ik bel naar de winkel die mij de platendraaier verkocht. De vriendelijke mens zegt mij dat ze de dag erna nog de platenspeler komen ophalen en ik heb TEN LAATSTE 2 weken later zou terughebben. Inderdaad, reeds vroeg in de ochtendstond stond Daybyday (courrierservice) aan mijn deur om de platenspeler op te halen. Ik was blij en ik dacht efkes dat ik met proffesionele mensen te maken had.
Twee weken gingen voorbij en ik bij het begin van de 3e week (het is ondertsn begin februari) begin ik ongeduldiger te worden en ik bel terug naar die winkel. Diezelfde vriendelijke mens vertelt mij dat stanton hem vertelde dat het een stuk is dat uit amerika moet komen en het daarmee een vertraging heeft, volgende week hebt ge hem terug. Enfin bon, ik slik dat verhaal, bedank vriendelijke en leg in.
Ook die week ging voorbij. Anderhalve week (we zijn half februari) later bel ik terug. "Het stuk is nog steeds niet toegekomen, ze wachten tot ze grote bestellingen hebben uit amerika voor ze dat opsturen. Volgende week hebt ge hem terug."
Toen begon ik al te vermoeden dat ze met mijn voeten aan het spelen waren en ik protesteer. De verkoper ging zijn uiterste best doen om hem zo snel mogelijk terug te krijgen, maar dat hij ook weinig macht tov stanton had.
Weer twee weken later bel ik terug. "Het stuk is al onderweg"
Toen werd het voor mij stilaan teveel. Ik vertelde hem dat ik binnen de 2 weken de oplossing voor mijn deur wou zien staan of op mijn bankrekening (platenspeler of terugbetaling). De man begon te morren dat hij ook geen macht had op Stanton, enzovoorts enzovoorts.
Twee weken gingen weer voorbij zonder dat ik ook maar IETS hoorde. Toen zette ik mij aan het typen, na een beke advies aan mijn pa gevraagd te hebben. Ik moest mij volgens hem richten tot het vredegerecht na eerst een waarschuwing te sturen.
Ze kregen van mij nog een termijn van 2 weken om een platenspeler te geven of om het geld terug te betalen. Briefke aangetekend op de post gedaan (4.25 heeft da mij gekost!!!). Anderhalve week later gaat de telefoon dat ik een nieuwe platenspeler mag gaan ophalen in ZOMERGEM. Zomergem ligt op een klein uur rijden van hier... Maar goed, ik daarnaartoe een nieuwe speler ophalen. Bleek het dezelfde doos te zijn waar gewoon slordig een nieuwe platenspeler ingeduwd was. Maar goed, ik tekende de papieren af dat ik afzag van verdere vervolging en ging naar huis.
Heel die grap heeft 10 weken geduurd, pas na dreiging met een proces kwam er schot in de zaak. Ik raad mensen ιcht af om nog stanton platenspelers te kopen. Ge kunt Acura's kopen voor 340 terwijl ST100's dik over de 400 kosten.

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|
|
May-06-2004 19:14
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:43.
Forum Rules: