|
|
|
|
 |
Joker666
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2004
|
|
|
Mogen van mij zeker komen:
Ferry Corsten
Jon o'Bir
Marco V
Lange of GTR
Airwave (L-Vee)
Markus Schulz
Blank and Jones of Nu Nrg
Armin
Paul Van Dyk zou ik liever volgend jaar op de indoor edition zien spelen in the main hall!!! Maar ja, daar AiB en MayDay Germany bijna altijd samen vallen lijkt dit onwaarschijnlijk!!
|
|
May-05-2004 16:54
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by djcresto
was er geen contest om te zien wie mocht openen? |
Yup, tot half juni kan je demo's inzenden en daaruit kiezen ze 2 winnaars die op AIB mogen spelen! Ik ben mijn demo al aan het voorbereiden, volgende week mixen en de post op, en wie weet...
En er zei iemand hier iets over een live-act, wel, daar ga ik volledig mee akkoord! Live-acts zijn altijd super, maakt bijna niet uit welk genre het is! Ik persoonlijk zou heel graag een Filterheadz live zien, of misschien Moodlex XL. Er zou blijkbaar ook een live-act rond Marco bailey komen, misschien is die ook wel leuk om te zien...
En een prog dj zoals Sasha of Diggers zou super zijn, maar ik vrees dat het Belgische publiek daar gewoon niet klaar voor is. Maar een goeie progressive Dj uit eigen huis om op te warmen zou ook al geweldig zijn! Dave Swayze, Dj Miguel, George's,... Of Sander Kleinenberg, die kan elk publiek aan het dansen krijgen! 
May-05-2004 17:14
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:07.
Forum Rules: