יכול להיות שסיפרת ויכול להיות שלא, המאורע התחרש היום לפני 4 שנים בערך בל"ג בעומר של כיתה ח' נראה לי, זה בעיקרון הסיפור היחיד או הגלבה היחידה שאני זוכר שעשיתי שהייתי שיכור, וגם זה בחלקים קטנים ממה שחברים סיפרו לי, קיצר ל"ג בעומר, שתייה והרבה ילדים טיפשים וכמובן שאני חייב להשתכר, קיצר בשלב מסויים החלטתי להיום עורב, ואיפה שעשינו את הל"ג בעומר זה היה במקום עם דיונות...קיצר, ציפור אוהבת לעוף נכון? אז ניסית, לעוף וכמובן שמי שראה אותי יודע שאני יותר דומה לדוב ולא לציפור אז... התרסקתי על המאגר בקבקוקי בירות שהביאו...מפה לשם אני מוצא את עצמי בבית, במיטה שלי, אחרי מקלחת...וחתכים בכל הגוף
עד היום אין לי מושג מי הביא אותי הבייתה או מי רחץ אותי...אבל ההורים שלי מסתכלים עלי מוזר מאותו יום
ממממממ אני הולך לתחנת אוטובוס מהיציאה מנתניה, ממהר כי ישלי טרמפ ואני מאחר באיזה 10 דקות ופתאום ברמזור של הכניסה התת-קרקעית לקניון אני מביא את החליקה של החיים ואיזה 10 פועלים זרים צוחקים עלי
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
|