Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > !!!טרד הטרחות-תאונות הגדווול
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Black
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: israel

וואי איך שחכתי
לפני שנה בערך באתי למגרש של הבית ספר / שכונה
w/e
בקיצור חבר שלי קנה אופני פעלולים הרו משהו טוב כזה
בקיצור אני שהייתי דפוק כמו לא יודע מה עושה לו כזה
וואי אני קופץ את הבמה איתם לא?
טוב מה שאני זוכר מזה את הנסיעה לכיוון הסוף של הבמה
את הנפילה אני כבר לא זוכר
כי סיפרו לי שהיתי פשוט מאובד הכרה לאיזה דקה שלמה
פשוט שכבתי שם על הרצפה.
אכלתי פצעים בכל הפנים שלמזלי לא עשו לי שום צלקות
שברתי תאף שגם הוא יסדר לי ישר מאוד
הקאתי כמו לא יודע מה ומרוב של היה לי מה להקיא התחלתי להקיא את המיצי קיבה שלי משהו מזעזע
לא לדבר על זה שאכלתי אמנזיה (מחלת השכחה) ואני פשוט זוכר דברים במעורפל ביותר כאילו זה היה חלום.
את הפצעים אני לא ישכח.
הביאו אותי באמבולנס לבית חולים....

זה היה הלקח הכי גדול שלמדתי עד היום
ואני כבר לא עושה תשטויות האלה
(סקייט, אופנים.. etc')

Old Post May-06-2004 17:38  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Black Click here to Send Dj Black a Private Message Add Dj Black to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

אה כן
קיץ שעבר אני חושב זה היה
או לפני שנתיים
התלהבתי והכל כי הצלחתי לנסוע על רולר בליידס
קניתי חדשים ב 500 שקל וזה

שבועיים בערך ניסיתי ללמוד וזה
וקיצר הרכבנו בשכונה אצלנו איזה רמפה מעפנה
אני עם כל הבורות שלי וחוסר הנסיון ניסיתי לקפוץ
נפלתי
נהיה לי איזה שטף דם על הירך
סרטים
היה מצחיק אבל


ככה לא נגעתי שנתיים ברולר
מישהו רוצה ?

Old Post May-06-2004 18:08  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Black
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: israel

what is the hardest part in rollerblading?
telling your father that you are gay.

Old Post May-06-2004 21:16  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Black Click here to Send Dj Black a Private Message Add Dj Black to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YoraY
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel

שהייתי קטן בן איזה 4-5

אחי הגדול שיחק עם חבריו כדורגל ורציתי לשחק איתם
הוא לא הרשה לי
אז באתי ודפקתי לו בראש מגובה רבע מטר ככה אבן


אורך: כקלטת וידאו
עובי: ככוס מים רגילה


הוא פתח תראש נשאר קצת בבית


היום אני מצטער שלא הרגתי אותו או שלא גרמתי לו סתם לפיגור שכלי...

Old Post May-06-2004 23:28  Israel
Click Here to See the Profile for YoraY Click here to Send YoraY a Private Message Add YoraY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Narcotic Mind
Psychaholic



Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

הגיל: 6
המקום: בטונדה בגובה 2.5 מטר
המקרה: אני הולך אחורה בעיניים עצומות
התוצאה: אני בגבס

Old Post May-07-2004 04:39  Israel
Click Here to See the Profile for Narcotic Mind Click here to Send Narcotic Mind a Private Message Add Narcotic Mind to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Q-PiXeL
Turbocharged...



Registered: Nov 2001
Location: Israel

נסיון לרדת מגלשה של ילדים קטנים על אופניים
לחיצה על ברקס קדמי, סלטה, ועם הפנים במדרכה

אחרי זה התנפחו לי חצי מהפנים.... נראה מגניב

Old Post May-07-2004 10:29  Israel
Click Here to See the Profile for Q-PiXeL Click here to Send Q-PiXeL a Private Message Add Q-PiXeL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

כשהייתי בן איזה 8 נסעתי על אופניים ליד הבית שלי זה היה כשגרתי בכפר סבא
אני נוסע ומסתכל שניה אחורה איך שאני מחזיר את הראש הגלגל הקדמי שלי נתקע בעמוד חשמל
אני עף מהאופניים ונתקע עם הראש בעמוד
מתחיל לבכות ולא יודע למה
מרגיש רטוב
פתאום אחותי רואה אותי במדרגות וצורחת
מסתבר שהייתי מלא דם...


בגיל 11 אני נוסע על אופניים בחזרה מאימון כדורגל
מגיע למעבר חצייה
לא מספיק לעצור
סיאט איביזה נכנסת בי...


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post May-07-2004 10:49  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gil Shwarts
Guest



Registered: Not Yet
Location:

לפני 6-7 שנים
אני מרכיב את חבר שלי על אופניים
הוא ישב כזה מקדימה עם הידיים על הקידון
קיצר הכל טוב ויפה ופתאום הוא דחף את הרגל בגלגל הקדמי ותקע אותו
הדבר הבא שקרה הוא הגלגל האחורי מתרומם, חבר שלי מתהפך על הכביש ואני עדיין על האופניים...
קיצר חבר שלי מרוח על הרצפה ולא קרה לו כלום מבחינת פציעות אז הוא הזדרז להגיד לי שהוא בסדר
הוא עוד לא הספיק להוציא מילה מהפה, הוא מסתכל למעלה וקולט אותי עם האופניים מתהפכים עליו
התוצאה: הוא פתח את הגבה
ואני נשרטתי קלות

זה היה מצחיק רצח

או שפעם עשיתי עם חבר שלי רייסים על האופניים ונכנסתי בכלב שתמיד שנא אותי לא יודע למה...
עפתי איזה 6 מטר מהאופניים והתחלתי להתגלגל על הכביש כמו איזה יוצמח
ואז הכלב בא אליי ודפק לי ביס ברגל (בן זונה)

Old Post May-07-2004 17:32 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

מוזר... הנוער של היום

שלא תגידו לי שזה לא מתאים עכשיו
ת'כלס אין לי יותר מדי סיפורים כאלה


___________________
.

Old Post May-07-2004 19:27 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

נשבע שאני לא זוכר... אין לי גלבות של החיים...


___________________

Old Post May-07-2004 23:32  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GLoBaL-MUZiK
BaBaR King of Jungle



Registered: May 2002
Location: Kibuttz Haogen
Satan (eek!)

יכול להיות שסיפרת ויכול להיות שלא, המאורע התחרש היום לפני 4 שנים בערך בל"ג בעומר של כיתה ח' נראה לי, זה בעיקרון הסיפור היחיד או הגלבה היחידה שאני זוכר שעשיתי שהייתי שיכור, וגם זה בחלקים קטנים ממה שחברים סיפרו לי, קיצר ל"ג בעומר, שתייה והרבה ילדים טיפשים וכמובן שאני חייב להשתכר, קיצר בשלב מסויים החלטתי להיום עורב, ואיפה שעשינו את הל"ג בעומר זה היה במקום עם דיונות...קיצר, ציפור אוהבת לעוף נכון? אז ניסית, לעוף וכמובן שמי שראה אותי יודע שאני יותר דומה לדוב ולא לציפור אז... התרסקתי על המאגר בקבקוקי בירות שהביאו...מפה לשם אני מוצא את עצמי בבית, במיטה שלי, אחרי מקלחת...וחתכים בכל הגוף

עד היום אין לי מושג מי הביא אותי הבייתה או מי רחץ אותי...אבל ההורים שלי מסתכלים עלי מוזר מאותו יום

ממממממ אני הולך לתחנת אוטובוס מהיציאה מנתניה, ממהר כי ישלי טרמפ ואני מאחר באיזה 10 דקות ופתאום ברמזור של הכניסה התת-קרקעית לקניון אני מביא את החליקה של החיים ואיזה 10 פועלים זרים צוחקים עלי


___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"

Old Post May-08-2004 08:18  Israel
Click Here to See the Profile for GLoBaL-MUZiK Click here to Send GLoBaL-MUZiK a Private Message Add GLoBaL-MUZiK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

המקום - קוס יוון
הזמן - לפני שנתיים

הארוע: אני משכיר קטנוע...50 סמ"ק חמוד כזה..
קיצר יומיים אני נוסע כמו גדול כיף חיים
חבר שלי מבקש סיבוב...אני נותן לו...
הוא ברחבת חנייה של המלון..והטמבל הזה נוסע לכיוון קיר..
והוא מתחיל להלחץ...אני צועק לו תן ברקס...
הוא מנסה לתת ברקס אבל לא עוזב לגמרה את הגז..
הקטנוע ממשיך לקפוץ לכיוון הקיר .. הוא קופץ ממנו שנייה לפני
והקטנוע התרסק לגמרה..

הנזק : 300 יורו...!!

אבל מה ..... צחוקים אחו שרמוטא...אתם צריכים לראות את הבנאדם..
הוא כמעט 2 מטר גובה ולא חסר לו רוחב...גוש אדם..!!


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post May-08-2004 08:24  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > !!!טרד הטרחות-תאונות הגדווול
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Id another track [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRapid Eye - Circa Forever (Original Iberia Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:52.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!