Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Spårlöst försvunnet
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

jag blev av med följande saker förra veckan:

* son-skite klistermärke
* tandläkar besöks bevis
* halv flaska bacardi

aya, så länge min biljett till Tiesto är kvar på hyllan är jag lugn (tittar igen för säkerhets skull... )

Old Post May-06-2004 23:12  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

Reveal har tjatat som attsingen om att han ville få reda på hur det gick med matteboken så här kommer upplösningen på tråden!

Sent igår fick jag tag på matteboken igen - hur?

Jo, jag har en inneboende här i min lägenhet som hyr ett rum. Han (Andrej) pluggar i lund så vi kom överens om att han skulle sticka in på andrahandsbokhandeln och köpa en matte E bok till mig.

Det blev dock inte av så jag stack in själv och köpte den. När jag kom hem så la jag den ifrån mig. Då såg Andrej den och kom ihåg att han skulle sticka in till andrahandsbokhandeln,

Men det hade blivit missförstånd.. istället för att köpa boken så trodde han att jag menade han skulle sälja den... så han tog min nyinköpta bok (från andrahandsbokhandeln) och åkte med den till andrahandsbokhandeln och försökte sälja den, men de tog inte emot den

(som tur var ju... jag var nästan på väg in och köpa ett till exemplar den dagen.. så hade ödet verkligen viljat spela mig ett spratt så hade det ju kunnat slutat med att jag hade köpt MIN EGEN bok en gång till ;-)

Hoho

Old Post May-07-2004 05:37  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Old Post May-07-2004 10:35  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by sipowitz
Reveal har tjatat som attsingen om att han ville få reda på hur det gick med matteboken

Haha eller hur, om det gälls som att tjata när jag svarade nej på din fråga om jag ville höra hur det gick så tjatade jag väl, annars inte

Roligt äventyr för boken dock

Old Post May-07-2004 11:02 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

något att berätta för barnbarnen kanske

Old Post May-07-2004 12:25  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by sipowitz
(som tur var ju... jag var nästan på väg in och köpa ett till exemplar den dagen.. så hade ödet verkligen viljat spela mig ett spratt så hade det ju kunnat slutat med att jag hade köpt MIN EGEN bok en gång till ;-)

Hahaa... snacka om blåst när du upptäkt att det var din gamla =)

Old Post May-07-2004 14:36  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Okej nu händer det igen.... VART är mina hörselskydd ????

Har ingen lust att glida förbi Apoteket som har öppet 24/7 & köpa nya för 72 spänn
Vägrar gå ut på krogen utan proppar

[edit] Hehehehe... hittade dom små busarna...

Vad har vi då lärt oss av detta... ja man ska leta lite längre innan man gnäller

Old Post May-08-2004 15:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

en tjejkompis hade glömt sin mobil i sin farsas bil igår.. så hon ringde honom för att se så att mobilen verkligen va där.. men han säger att den inte är där och att han hade letat överallt...
sen så säger hon att hon hade laddat den för batteriet va slut.. va därför hon hade lagt ifrån sig den...

sen så säger han att aaaaaajaa.. jag kollade aldrig i laddaren.. och där va den ju.. borde ju va det första stället man kolla på typ.. hehe

Old Post May-08-2004 16:21  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

saker är lustigt nog alltid på det sista stället man letar på ... knäppt va?

Old Post May-08-2004 16:26  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Saker finns alltid på det sista stället man letar på

Old Post May-09-2004 01:41 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by n0bben-
min sprit försvinner alltid!!!!

hehe samma här segt som fan måste jag säga, nån som har en lösning? (o gärna en lösning som inte innebär att gå med i nått nykterhetsförbund... )

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Last edited by Smekbar on May-09-2004 at 08:17

Old Post May-09-2004 03:37  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

bah..fett skumt...när jag kollade på tråden kom en ruta om att jag ville ansluta till studentforum.dhs.org nåt sånt

Old Post May-09-2004 07:57  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Spårlöst försvunnet
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease the title and the mix. [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMax Graham - "Does She Know Yet" (Original Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:03.

Forum Rules: